• morsa till två

Tummen upp för Babyproffsen Barkarby!!

Oj, vad less ja blir! Hittade en tråd "usch för alla otrevliga barnvagnsförsäljare"

Så gott som alla klankade ner på en o samma stackars man.

Tröttnade på att läsa alla negativa kommentarer om just den butiken, efterom ja själv har såååå mycket bra erfarenheter. O mina erfarenheter sträcker sej närmare 6 år tillbaka.

Ägaren, som är en tjej, är helt otrolig! Hon har alltid varit så vänlig, trevlig, gett bra service, skänkt lite saker gratis!

De skulle aldrig falla mej in att gå till tex Babyland, de slutade ja för många år sen! Den butiken i Barkarby är verkligen helt galen! Drar inga detaljer här, men fy helvete!

Menar inte att starta en debatt här...

Tänker såhär, Babyland är så pass stora att dom inte behöver ta hand om sina kunder. Dom är ju störst..
    Babypriffsen som är lite mindre, får anstränga sej mer. Det kan ja lova att **** gör!

• Svar på tråden Tummen upp för Babyproffsen Barkarby!!
  • Sötnosarna

Vad bra, det är alltid kul när man känner att man får lite service och trevligt bemötande. Min babyproffsen där jag bor är också helt toppen.

• Tommap

Tur att du har "sååå" mycket bra erfarenheter men jag råkade ut för samma "tjej" och hon var verkligen otrolig. Jag har aldrig blivit så dåligt bemött av någon i en affär i hela mitt liv.

Jag hade en vagn på service och ville ha rabatt på arbetet då affären klantat sig. Jag fick blankt nej redan innan jag förklarat vad jag tyckte och sedan besvarades alla mina frågor med "850" kr in absurdum.

Efter ett tag övergick det hela till personangrepp med en fråga om jag köpt vagnen begagnad och att hon minsann kände någon som lagt stora pengar på att laga billiga vagnar. Efter jag förklarat att jag köpt vagnen ny började hon ifrågasätta varför jag betalat så mycket för att serva den.

Jag håller med om att det är hutlöst mycket pengar för en service men borde man inte kunna använda en vagn även efter tre år (mycket av tiden i ett förråd)?

Allt avslutades med att jag betalade fullt pris då hon annars skulle beslagta vagnen och ett försök att sälja en ny vagn till mig...

När jag kom hem ser jag att bromsarna är trasiga n

Svar på tråden Tummen upp för Babyproffsen Barkarby!!