• nyfikengrön

BANTAXIN

Nån som hört talas om eller rent utav provat Bantaxin?? Läste om det i en annons på facebook och blev genast skeptisk samtidigt som en annan del av mig vill tro på det. Så vet nån nåt om detta?? Funkar det?? Är det humbug eller vad???

Här är annonsen jag såg:

http://ad.nuform.se/annonse7/80292?campaign=facebantaxin_K25_A1

• Svar på tråden BANTAXIN
  • mullzack

Har inte provat bantaxin, men däremot Reduxin (ej Reductil) från detta företag. Det fungerade på mig, gick inte ner lika fort som dom lovade men fuskade rätt bra med maten.{#lang_emotions_laughing}

• nyfikengrön
    mullzack skrev 2010-01-28 15:10:34 följande:
    Har inte provat bantaxin, men däremot Reduxin (ej Reductil) från detta företag. Det fungerade på mig, gick inte ner lika fort som dom lovade men fuskade rätt bra med maten.
    Vad kan reduxin vara för någe?? Det låter så himla bra det här men man vet inte hur mkt man vågar tro på't.
  • nyfikengrön
    nyfikengrön skrev 2010-01-28 15:31:23 följande:
    Vad kan reduxin vara för någe?? Det låter så himla bra det här men man vet inte hur mkt man vågar tro på't.
    Hittar inte det där reduxin nånstans att beställa.. vet du möjligen VAR jag kan hitta information om det?? samt beställa nå gratis prov, kollade nuforms hemsida men där fanns nu bara bantaxin.
  • mullzack

Vet inte vart dom säljer reduxin nu. Jag har alltid gått på nuform.no för att göra mina beställningar är ca 1,5 års sedan sist. Reduxin är en tablett som gör att stärkelsen i pasta potatis ris mm följer med ut istället för att göras om till socker i kroppen. Det låter onekligt likt bantaxin. gör en sökning på reduxin på google fanns många träffar där

• matnord
    Peter1966 skrev 2010-01-29 20:26:32 följande:
    Här är en sida jag hittat som handlar om Bantaxin! Och inte med en massa reklamsnack från tillverkaren!www.viktvagisaren.se/bantningspiller-kosttil.../
    Viktvägvisaren är en kopia på www.viktvakten.se  om än i snyggare format.

Vill du prova olika bantningspiller gratis gör du det bäst på www.provagratis.se där finns alla samlade och inte en massa bladder om annat utan ren information om var du kan prova Bantaxin och annat gratis.
  • Pandora
    matnord skrev 2010-02-01 15:59:29 följande:
    Viktvägvisaren är en kopia på www.viktvakten.se  om än i snyggare format. Vill du prova olika bantningspiller gratis gör du det bäst på www.provagratis.se där finns alla samlade och inte en massa bladder om annat utan ren information om var du kan prova Bantaxin och annat gratis.
    Vad är det här för förtal?? Det är jag som har viktvägvisaren.se och har själv skrivit varje ord på sajten. Jämför själva vad jag skriver om bantaxin med vad viktvakten säger - jag har gjort research och berättar om vetenskapen bakom, viktvakten har bara plockat några rader ur reklamen. Jag kopierar INGEN text ur viktvakten, det skulle ligga under min värdighet.
    Vill man prova bantaxin gratis kan man klicka på vilken reklambanner som helst, de finns överallt. Den som vill ha mer information än reklamtext är däremot välkommen till viktvägvisaren.
  • nyfikengrön

ojojoj... har beställt ifrån dem ju.. har inte fått något ännu.. ska kanske ringa upp dem och höra om nåt är på väg eller om jag kan ångra mig.. har ju inte betalat något till dem ännu iaf. Hoppas jag slipper problem med dem bara.

• matnord

Snacka om reklam! Viktvägvisaren är fullsketen med reklambanners.

• mannekarlsson

Ojdå, verkar som vi fått ett argt troll på tråden...

• Swetiee

hej har nuform ett nr man kan ringa dom

• Monitzzz
    mullzack skrev 2010-01-28 15:50:33 följande:
    Vet inte vart dom säljer reduxin nu. Jag har alltid gått på nuform.no för att göra mina beställningar är ca 1,5 års sedan sist. Reduxin är en tablett som gör att stärkelsen i pasta potatis ris mm följer med ut istället för att göras om till socker i kroppen. Det låter onekligt likt bantaxin. gör en sökning på reduxin på google fanns många träffar där
    Men hur mår man om man äter dessa. Blir man mycket lös i magen eller vad händer igentligen??
    Ingenting är omöjligt, det tar bara lite längre tid!
  • Yasser

Jag har beställt Bantaxin, Alli och Glycitol. Vet någon vad Gelatinet innehåller i dom? Är det Gris eller Nöt i dom?

Svar på tråden BANTAXIN