• Doriath

Shit pomfritt vilken MAGE!

Knäppte kort på magen idag v15+3 (andra barnet) och tänkte att det nog inte syns så mycket ännu. Men nu kollade jag tillbaka på gamla kort sedan första barnet och upptäckte att min mage är lika stor nu som i den var då i v 24! Milda makaroner, vart ska DETTA sluta?! :D

• Svar på tråden Shit pomfritt vilken MAGE!
  • fönster mot vägen

Ha ha visst är det härligt . Väntar min andra är i v.13+3. Men jag börjar bli riktigt rund redan. Inbillade mig först att det bara är önsketänkade, men när andra ser hur rund jag är förstår jag att det är på riktigt.

• Doriath

Ja, jag var då helt övervänt när jag äntligen fick bäbismage med förra barnet så jag kan inte påstå att jag känner mig direkt ledsen. Men som sagt, man undrar ju vart det kommer sluta i för magstorlek egentligen. Jag har då bara en där inne också så jag har inget att skylla på
    Till mig säger folk att det inget syns ännu, men då undrar jag mest hur fet jag brukar se ut i vanliga fall när jag ser på kortet jag tog idag. Eller så är dom bara snälla.

• fönster mot vägen

Var smalara med förra barnet så det syntes tydligt tidigt där också. Men denna gång har jag lite mage sen innan så jag trodde det skulle ta lång tid innan man kunde se det. Känner mig fruktansvärt klumpig redan. Vi har också bara en där inne.

• Doriath

Det vore fräsigt med tvillingar faktiskt.

• Hannah76

Magen kom fortare med andra för mig med, men sen jämnade det ut sig. Antar att det berodde på kassa magmuskler =)

Svar på tråden Shit pomfritt vilken MAGE!