• CHARLATAN

Svenskt pop-pojk-band på 90-talet.

Kollade på Flytta Hemifrån nyss och såg han Tobias Karlsson, som tydligen är dansare (har aldrig sett Let's Dance som han skulle vart med i eller så, men dansare stod det). Tyckte han påminde om nån som var med i ett svenskt pojkband på 90-talet.. som hette Tobias? Fyra killar tror jag som dansade och sjöng. Poppigt, var med på Voxpop och i OKEJ och grejer när det begav sig. Hjälp mig komma på bandet.. om det nu är han som är med i det ens. Annars är han väldigt lik.

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Svar på tråden Svenskt pop-pojk-band på 90-talet.
  • Linduz

Nej vad jobbigt! jag vet precis vilka du menar! men jag kommer inte på det heller!

• Vickan I

Nä tänkte nog för snabbt där haha...såg bara Tobias och pojkband, men fel efternamn...

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • CHARLATAN

fick bara för mig att han hette karlsson.

may your organs fail before your dreams fail you
  • Vickan I
    CHARLATAN skrev 2010-01-28 20:51:23 följande:
    Haha, ja det var det. Han var liiite lik iaf.Vilken koll du har!
    Ahh det var rätt . Så bra. Roligt nog var det sambon som mindes namnet och nu skäms han hahaha. Har för mig att jag tyckte han var snygg då också haha.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • CHARLATAN
    Vickan I skrev 2010-01-28 20:52:31 följande:
    Ahh det var rätt . Så bra. Roligt nog var det sambon som mindes namnet och nu skäms han hahaha. Har för mig att jag tyckte han var snygg då också haha.
    Hahaha, trodde det var förbjudet för killar att läsa tjejtidningar och kolla Voxpop på den tiden. Fast de kanske var MEGAkändisar.
    MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Lapplandspärlan

Jumper
    Pontus och amerikanerna
    Svensk pop

?

Svar på tråden Svenskt pop-pojk-band på 90-talet.