• cammily

snabba förlossningar

Jag vart igångsatt med min första dotter och från de att de satte igång mig tills det att hon va ute tog det 3,20min hoppas på en naturlig förlossning men tror ni att det går fortare denna gången? va 3år sedan.

• Svar på tråden snabba förlossningar
  • Fruochmamma

Det säger väl att det vanligtvis går fort(are) även de andra förlossningarna. Dock ingen garanti.

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma + bebbe i magen = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • gellis

jag blev oxå igångsatt med första och fick en snabb förlossning, har blivit belviljad planerad igångsättning nu barn nr 2 eftersom jag har så långt till förlossningen. läkaren som beviljade detta förklarade att latensfasen brukar vara den samma för omföderskor och att det är den aktiva fasen som i regel brukar halveras. men sa la hon till att man får inte glömma att varje individ är olika och samma gäller förlossningar.

• Yori

Tjena tjejen! Otippat att helt plötsligt få upp en tråd av dig... var inte orolig, det kommer gå jättebra.. du kommer vara jätteduktig, det vet jag.. ring om du behöver prata av dig..

Puss å Kram! :)

• cammily

haha ja vilken slump :) är faktist skit orolig för att det ska ta för lång tid att få barnvakt marcus skall hem ifrån jobbet och sen in till förlossningen är helt förbered på båberg rondelen :P.

eller att jag tror att det skall gå fort och så tar det dagar å flera flera timmar denna gången :(

• Yori

Haha... det löser sig gumman, ungen kommer när den vill - vare sig du vill det just då eller inte! :P

Svar på tråden snabba förlossningar