• Anonym (missan)

Vad är det ABSOLUT sexigaste hos en kvinna?

Ska hon vara mullig? storbystad? vilja ta den där bak? ja ni fattar..

• Svar på tråden Vad är det ABSOLUT sexigaste hos en kvinna?
  • LeWi

Nu är ju jag tjej men jag tycker det sexigaste hos alla är när de gillar sigsjälva. En tjej/kille som inte skäms för sig utan tar plats och står för sin sexualitet.
    Nån som vägrar visa sig naken eller aldrig tar av BH:n skulle nog inte funka för mig om jag varit kille.
    Sen kan ju tjejen vara smal, kort, lång eller tjock - bara hon har "DET"

I reject your reality and substitute my own.
  • Anonym
    LeWi skrev 2010-01-29 10:31:13 följande:
    Nu är ju jag tjej men jag tycker det sexigaste hos alla är när de gillar sigsjälva. En tjej/kille som inte skäms för sig utan tar plats och står för sin sexualitet.Nån som vägrar visa sig naken eller aldrig tar av BH:n skulle nog inte funka för mig om jag varit kille.Sen kan ju tjejen vara smal, kort, lång eller tjock - bara hon har "DET"
    Säkert trevligt att umgås med en sådan. men inget man tänder på direkt.

Jag vill att dom absolut inte ska vara feta och inte för smala heller. men framför allt bejaka sin kvinnlighet! Klä sej kvinnligt, raka sej under armar och på ben. Inte för stora bröst men gärna fasta sådana.
  • lieva

Min sambo svarade rumpan helt klart:)

• Anonym

Sexiga strumpbyxor! Gärna röda...

• BigDaddy

Hennes förmåga att vara till mitt nöje utan att tumma på sin självständighet. Det och ett par schyssta lökar. 

• Marma

inte för smal iallafall....när ja tänker efter så hamnar både brösten o rumpan på delad plats så får bli båda

o skulle jag frågga gubben garanterat rumpan

• Anonym (JG)

Min man tycker om rumpor, styva bröstvårtor, ett fint leende och röd målade naglar.
    Det är sexigt tycker han!

Svar på tråden Vad är det ABSOLUT sexigaste hos en kvinna?