• gurka3

Ensamförälder i Uppsala???

Hej där!
    Tänkte bara höra om det finns ngn mer än jag som är ensamförälder i Uppsala? Jag har min son (1 år och 9 månader) varannan vecka, vi har med andra ord delad vårdnad.
     Skulle gärna vilja träffa andra i samma sits som tycker att helgerna är ganska trista, eftersom alla "parvänner" är upptagna och gör saker med varandra (vilket jag absolut förstår)...Så har du lust att hänga i nån lekpark, ta en barnfika eller bara ventilera allmänt...let me know! =)

• Svar på tråden Ensamförälder i Uppsala???
  • Lili73

Skrev ett inlägg i din gästbok, men kan väl plita ner en rad här också. Är ensamstående mamma boende i Uppsala. Har en son på snart 2 år. :o) Väntar dessutom syskon med bf juni.

• Drakblomma

Här har det visst inte varit någon aktivitet på länge... Men här finns i allafall ytterligare en ensamstående mamma med en treårig son.

• milla89

Här är en till ensamstående. Bor inte i Uppsala men bara en bit ifrån. Jag är ensamstående med min lille pojk som snart fyller 4 år.

• Phoebe

Jag bor också i Uppsala! Eller just nu i Knivsta men vi får nycklarna till vår lägenhet i flogsta 1/6 :))

Ensam med två barn på 8 och 6 år
  • milla89
    Phoebe skrev 2010-05-20 10:03:11 följande:
    Jag bor också i Uppsala! Eller just nu i Knivsta men vi får nycklarna till vår lägenhet i flogsta 1/6 :)) Ensam med två barn på 8 och 6 år
    Känns det bra att flytta till Uppsala nu till sommaren då? Är det pojkar eller flickor eller en av varje du har?
  • Phoebe
    milla89 skrev 2010-05-20 19:20:01 följande:
    Det känns mycket bra att flytta till Uppsala, det kommer bli mycket bättre för barnen än här i stökiga Knivsta där vi bor nu. Inte minst när de blir lite äldre! Dessutom kommer vi få mer tid tillsammans om dagarna - och det längtar jag efter :))
    åttaåringen är en flicka och sexåringen en pojke 
  • milla89
    Phoebe skrev 2010-05-20 21:05:10 följande:
    Låter jätte mysigt ju Är det inte bra i Knivsta? Har faktiskt aldrig hört något negativt och tillochmed tittar på hem där så vad är fel? Så man kan sålla ut den orten
  • Phoebe
    milla89 skrev 2010-05-20 21:34:11 följande:
    Låter jätte mysigt ju Är det inte bra i Knivsta? Har faktiskt aldrig hört något negativt och tillochmed tittar på hem där så vad är fel? Så man kan sålla ut den orten
    Det är stökigt där vi bor i de centrala områdena, runt omkring i villa- och radhusområdena är det väldigt idylliskt. Det passar mycket dåligt för en singelmamma utan bil och körkort dock, och alla jobb finns i Uppsala :)
  • Rutan03

Här är en till :) Bf i oktober ...

• Powermum

Här finns en till från Uppsala... 

• Agnes85
    Phoebe skrev 2010-05-20 10:03:11 följande:
    Jag bor också i Uppsala! Eller just nu i Knivsta men vi får nycklarna till vår lägenhet i flogsta 1/6 :))
    Ensam med två barn på 8 och 6 år
    Hej Jag bor också i Uppsala Kvarngärdet och har en prins född 2002 juni.   Är just nu sjukskriven men vill gärna umgås med ensamma mammor med barn....   Ficka, handla och när har man tur och har tid kanske gå ut   Skriv gärna till mig

Kram  
Svar på tråden Ensamförälder i Uppsala???