• Anonym (glid)

Glidmedel till sexleksaker?

Jag har problem med torra slemhinnor vid sex, eller jag blir våt men inte tillräckligt. Har använt Klick men det känns inte så bra, tycker nästan jag blir mer irriterad/"skavd" där nere efteråt än när jag hoppat över glidmedel helt.

Så...tips på glidmedel som funkar med silikonleksaker (och äkta vara)??

• Svar på tråden Glidmedel till sexleksaker?
  • The Little One

Hej jag skulle rekomendera Eros glidmedel kanon bra lite dyrare men väääldigt drygt....Är återförsäljare för sexleksaker så man har sett och känt på mycket och den är bara bäst

• Anonym (kunnig)

Jag kan rekomendera detta till dej om du leker med stavar av silicon Pjur basic detta för att siliconstavar inte funkar ihop med silicon baserat glidmedel. Nackdelen med vattenbaserat är dock att du måste "fylla" på lite då och då. Detta för att kroppen tar till sej vattnet i glidmedlet.

Sen om du vill ha ett mycket bättre till lekstunden till sammans med den "riktige" staven så rekomenderar jag Pjur original som är ett silicon baserat glidmedel, det är mycket drygare och räcker väldigt länge med bara några droppar.

Detta är ju bara en bråkdel glidmedel av vad som finns ute på marknaden.
    Men surfa runt lite så hittar du säker något som faller dej i "smaken" {#lang_emotions_wink}

Lycka till {#lang_emotions_cool}

Svar på tråden Glidmedel till sexleksaker?