• Äldre 30 Jan 17:43
    15242 visningar
    9 svar
    9
    15242

    Tips på hus att hyra i Spanien?

    Vi är 6 pers och 2 spädbarn som planerar att åka till Spanien i slutet av augusti. Vi skulle vilja hyra ett enskilt hus med pool.

    Någon som har några bra tips/erfarenheter från liknande resa?

  • Svar på tråden Tips på hus att hyra i Spanien?
  • SannaP
    Äldre 8 Feb 11:07
    #1

    Hej!


    Jag och min familj har använt denna hemsida 2 gånger för att boka hus i Spanien.  Vi har hyrt i både Nerja och Marbella. Hemsidan har hus i hela Spanien. Jag har sett att webbsidan finns nu också på svenska! {#lang_emotions_laughing} www.semesterbostad-spanien.se

  • Drakgr­odan
    Äldre 8 Feb 15:53
    #2

    novasol.se, blocket.se har privatannonser.

  • Äldre 8 Feb 16:47
    #3
    www.interhome.se har ett stort utbud. Är du medlem i Motormännen får du 10 % rabatt. Det kan vara värt att gå med bara för det....
  • Äldre 8 Feb 16:49
    #4

    www.homeaway.se/ har hus över hela världen.

  • Äldre 8 Feb 18:11
    #5

    Tack för era svar!

    Vi har hittat ett hus nu, på blocket! Så det bär av den 27aug till Nerja, huset verkade jättefint!

  • Drakgr­odan
    Äldre 8 Feb 19:28
    #6

    Härligt! Vi åker två veckor till Alicante i juli, kan säga att jag längtar som en tok efter sol och värme nu {#lang_emotions_sunny}

  • Äldre 8 Feb 20:20
    #7
    Drakgrodan skrev 2010-02-08 19:28:24 följande:
    Härligt! Vi åker två veckor till Alicante i juli, kan säga att jag längtar som en tok efter sol och värme nu
    Låter inte helt fel det heller... VI var inne på Alicante först men hittade huset och bytte då resmål. Blir säkert bra båda två :) Ha det så trevligt!
  • Äldre 10 Feb 17:32
    #8

    Vi åker till Torrevieja för fjärde gången nu i april, vi brukar boka via en norsk hemsida www.spaniasommer.no tycker de har större utbud än de svenska sidor jag besökt.


    Pyff på er!
  • Äldre 6 Oct 22:04
    #9

    Prova www.spainsaholiday.com ????????

Svar på tråden Tips på hus att hyra i Spanien?