önskar att få komma i kontakt med fler med papillär cancer
eftersom jag inte fick några napp i almänna så kanske någon vågar skriva anonymt? jag kan inte vara ensam heller ... (och nej, jag vet inte va hände me testen när den är 100ggr större)
Hej!
Jag fick i somras diagnos om papillär cancer, önskar att få komma i kontakt med andra. Våre trevligt att få "prata" med någon om radioaktiva behandlingarna, fotto, op.. osv...
Jag har fotsatt studera som vanligt, det tror jag är normalt för den här formen av cancer, bara två veckor efter barje op var jag sjukskriven... Så jag ser mig inte som jättesjuk, även om det är vissa ändringar i livet efter att jag vart av helt och hållet med sköldkörteln och ena bisköldkörteln.
Även där våre det trevligt att kunna jämföra hur man var innan och efter op.. Det är ändå en körtel för många olika hormoner som försvinner och ersätts med ett kemiskt preparat, vilket inte är samma som naturliga = det blir skillnad..
så nu håller jag tumme för att komma i kontakt med fler, detta vill jag inte ha till ett medecinskt tråd, utan om livet före-efter..