• Anonym (letar tester)

Graviditetstest en söndag i Halmstad?

På jakt efter ngt ställe i centrala Halmstad (inte Eurostop) som säljer graviditetstester. Som har öppet nu. Sent en söndag. Någon som vet?

• Svar på tråden Graviditetstest en söndag i Halmstad?
  • gelemamman

det är ju många nu som säljer receptfritt på olika bensinstationer, sannarp statoil och citygross vet jag har receptfritt men just gravtest vågar jag inte garantera.

pressbyrån brukar väl ha? det ligger ju ganska centralt.

• Anonym (letar tester)
    gelemamman skrev 2010-01-31 16:12:04 följande:
    det är ju många nu som säljer receptfritt på olika bensinstationer, sannarp statoil och citygross vet jag har receptfritt men just gravtest vågar jag inte garantera.pressbyrån brukar väl ha? det ligger ju ganska centralt.
    Ja, jag försökte ringa Pressbyrån för att kolla (Inte sugen på att ge mig ut i vintern i onödan) men de hann inte svara... Får väl testa senare i kväll om ingen annan vet ett säkert ställe.
  • gelemamman

prova och ring igen för jag tror dom är det säkraste kortet!

• Jesster

Åhléns/Hemköp borde ha. Tyvärr vet jag inget ställe säkert mer än Apoteket säkert och MAXI högskolan.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Annamamma 83

Jag köpte på pressbyrån som ligger precis vid tågstationen när jag var i Halmstad i somras{#lang_emotions_wink}

• Pernillaa

Olika matbutiker brukar kunna sälja det ibland :). Finns nog säkerligen på pressbyrån också. Hade du kunnat åkt ut till Eurostop är ju apoteket öppet till 17.00 där fast det är ju lite sent ute nu. Vet att dom har grav.test här på Ica Vallås.

Alexander 050528 - Mini BF 100214
  • Anonym (letar tester)

tack för alla svar! Ja, jag får nog testa med pressbyrån igen. Eller härda ut tills i morgon.

• Anonym

Alla pressbyråar har väl gravtest??
    Köpte på pressbyrån en gång.

Svar på tråden Graviditetstest en söndag i Halmstad?