• Anonym (vill så gärna)

överviktig och tattoo går det?

jag är överviktig och drömmer om en tattoo

fler som har en tattoo vill gärna se bild,

el vi som är överviktiga ska vi inte kladda på oss?

hade inte tänk göra på bilringarna men på armen el skuldran.

snälla dela med er

• Svar på tråden överviktig och tattoo går det?
  • dotty

varför skulle man inte tatuera sig bara för att man är tjock? jag väger ca 130kg och har på armarna, benet, fötterna och ryggen. inga problem alls, undviker bara att tatuera magen.

• Anonym (vill så gärna)
    dotty skrev 2010-02-01 12:43:04 följande:
    varför skulle man inte tatuera sig bara för att man är tjock? jag väger ca 130kg och har på armarna, benet, fötterna och ryggen. inga problem alls, undviker bara att tatuera magen.
    ok vad kul har du bilder på dina?

jag har ingen än så länge men funderar starkt på göra en nu denna månad,
  • Kerberethou

Självklart kan du också tattuera dig!
    Jag är också lite större och har för närvarande 6 st =)

Hoppas du hittar något snyggt motiv och att du får din tattuering=)

Lycka till!!

• Anonym (vill så gärna)

tack för all peppning behövs

• Anonym (tattos är kul)

Är oxå av större modell och har 11 tatueringar, än så länge. :)
    har på både underarmarna nacken skuldran vaderna både väster och höger. har till och med en på magen.

• dotty
    Anonym (vill så gärna) skrev 2010-02-01 12:46:01 följande:
    ok vad kul har du bilder på dina? jag har ingen än så länge men funderar starkt på göra en nu denna månad,
    har inte bild på alla, här är lite bilder på en del av min pågående. cookies on a fattie ;).

www.fuzzyshot.com/coroner/post/DI67LJcrTy
  • Mary Jo
    dotty skrev 2010-02-02 23:34:14 följande:
    har inte bild på alla, här är lite bilder på en del av min pågående. cookies on a fattie ;).www.fuzzyshot.com/coroner/post/DI67LJcrTy
    Men åhhhh vad grymt fin!!!! Jag är avis som tusan. precis vad jag hade tänkt börja göra snart. eller ungefär,lite cupcakes och nån klubba i snygga färger.
    aja,snyggt som fan!

---

men ts,för att besvara din fråga. klart du kan! Har själv inte nå många tatueringar men jag har körsbär på nyckelbena och stjärnor på handleden. och i maj ska jag göra en svala på armen. Klart du kan tatuera dig!
  • dotty
    Mary Jo skrev 2010-02-02 23:39:33 följande:
    Men åhhhh vad grymt fin!!!! Jag är avis som tusan. precis vad jag hade tänkt börja göra snart. eller ungefär,lite cupcakes och nån klubba i snygga färger. aja,snyggt som fan! --- men ts,för att besvara din fråga. klart du kan! Har själv inte nå många tatueringar men jag har körsbär på nyckelbena och stjärnor på handleden. och i maj ska jag göra en svala på armen. Klart du kan tatuera dig!
    visst är den snygg :). är en pinupa på insidan av armen också. its awesome..
  • Mary Jo
    dotty skrev 2010-02-02 23:46:18 följande:
    visst är den snygg :). är en pinupa på insidan av armen också. its awesome..
    MHM! love it!
  • Anonym (Haha)

Trådstarten fick mig osökt att tänka på Gusten-tråden på Flashback men jag antar att du inte är Gusten.
    Nej, men det är väl klart att du kan tatuera dig. Har ingen aning om hur det skulle se ut om du går ner i vikt, dock, om du har planerat att gå ner mycket i vikt i framtiden. Jag hade kört på om jag var du.

• dotty
    dotty skrev 2010-02-02 23:34:14 följande:
    har inte bild på alla, här är lite bilder på en del av min pågående. cookies on a fattie ;). www.fuzzyshot.com/coroner/post/DI67LJcrTy
    har med hjälp av facebook lokaliserat fler bilder på mina tatueringar. ligger i mitt bildgalleri! sno inget ;).

kan ju förövrigt tillägga att den ofärgade pinuppan är gjord på ett väldigt fettigt och löshudat ställe, men den ser guld ut ändå :).
  • sweetfia

Klart att du ska tatuera dig :)
    Jag är också överviktig, och ska tatuera mig..
    ska dock undvika magen och svanken..
    min blir på övre delen ryggen och axeln :)

• Anonym (vill så gärna)

ja jag har funderat på skulderbladet,

• valkyrie

hehe TS du kan hellt klart tattuera dej jag är själv överviktig och har 7 tattoos fukankar jätte bra. men man ska vell dok inte göra nån på magen om man sen vill gå ner för det blir nog inte snyggt.

Svar på tråden överviktig och tattoo går det?