• Zana1

Viktnedgång med Liposinol?

Jag har börjat med Liposinol idag och undrar hur det gick för er som redan testat den här produkten? Eftersom den finns på Apoteket så hoppas jag att den är inte ohälsosam iaf. Jag fick den sista asken för den tar snabbt slut på Apoteket. Biverkningar? o.s.v

• Svar på tråden Viktnedgång med Liposinol?
  • Felidae

Hur går det för dig? Jag har ätit Liposinol i snart två veckor och har gått ner ca 2 kg. Jag märker framförallt stor skillnad på sötsuget, det är inte alls så påtagligt som det var innan jag började med tabletterna. Har inte märkt av några biverkningar alls. Enda nackdelen med Liposinol är väl egentligen att de är så dyra. Om man tar så många tabletter om dagen som det står på asken så räcker de ju bara i 10 dagar.

• Zana1
    Felidae skrev 2010-02-09 19:38:23 följande:
    Hur går det för dig? Jag har ätit Liposinol i snart två veckor och har gått ner ca 2 kg. Jag märker framförallt stor skillnad på sötsuget, det är inte alls så påtagligt som det var innan jag började med tabletterna. Har inte märkt av några biverkningar alls. Enda nackdelen med Liposinol är väl egentligen att de är så dyra. Om man tar så många tabletter om dagen som det står på asken så räcker de ju bara i 10 dagar.
    Sötsuget minskat helt kan jag säga.Jag känner inte hunger fast jag stoppar i mig någon smal rätt ändå,inga biverkningar (skönt) men jag äter varannan dag multivitamin tableterna för jag läste att man blir av med några vitaminer som A,D.o.s.v,det gör jag bara för säkerhets skull. Började 1 feb och det är bara 9 dgr,väntar mig inte mirakel men någon kg om jag blir av så blir jag nöjd. Vist är de dyra men slut på apoteket hela tiden åtminstone här jag bor men jag prioriterar om det visar sig resultat.
  • Felidae

Ja, om de fortsätter ge resultat är de helt klart värda pengarna för mig också! Om de tar slut fort på ditt apotek kan du ju alltid köpa dem online via www.apoteket.se . Köper du två åt gånger blir det inget porto heller.

• Felidae

Hur går det? Här fortsätter det att gå åt rätt håll, gillar dem verkligen!

• Waterlilly

Det har ju blivit så stort i media nu med att det inte är fettet man ska minska ner utan kolhydraterna. Jag vet inte riktigt ad jag ska tro eller inte tro, men det finns ju en tablett på apoteket som heter Glucosanol som minskar upptaget av just kolhydrater. Finns det någon som kan eller vet vilken som är bäst av dessa två? Jag äter ju Modifastbars som måltidsersättning, de innehåller ju inte så mycket fett men däremot lite mer kolhydrater, då kanske dom tabletterna mot kolhydrater kan vara bättre för mig? Vad tror ni?

• Felidae
    Waterlilly skrev 2010-02-16 10:58:59 följande:
    Det har ju blivit så stort i media nu med att det inte är fettet man ska minska ner utan kolhydraterna. Jag vet inte riktigt ad jag ska tro eller inte tro, men det finns ju en tablett på apoteket som heter Glucosanol som minskar upptaget av just kolhydrater. Finns det någon som kan eller vet vilken som är bäst av dessa två? Jag äter ju Modifastbars som måltidsersättning, de innehåller ju inte så mycket fett men däremot lite mer kolhydrater, då kanske dom tabletterna mot kolhydrater kan vara bättre för mig? Vad tror ni?
    Eftersom sötsuget försvinner med Liposinol äter man ju mindre kolhydrater också. Glucosanol har jag knappt hört talas om, så de kan jag inte uttala mig om.
  • Bambusa

idag började jag med liposinol, ska bli kul att se.. vägde mig igår när vi ändå var till bvc... har varit sjuk i 3 veckor nu och inte årkat promenera mkt alls.. men hoppas orken ska komma tillbax snart så man kan se lite resultat..

Svar på tråden Viktnedgång med Liposinol?