• sanna88a

akelius

hur bestämmer akelius vem som får lägenheten? hittar inget på deras sida, och hittar inget heller om ködagar

• Svar på tråden akelius
  • NummerTvå0710

Vi bor i en akelius lägenhet men jag har för mig att dom inte har kösystem men jag ska inte säga för mycket nu! Får känslan av att man måste ringa och tjata Vart bor du?

• sanna88a
    NummerTvå0710 skrev 2010-02-01 20:07:38 följande:
    Vi bor i en akelius lägenhet men jag har för mig att dom inte har kösystem men jag ska inte säga för mycket nu! Får känslan av att man måste ringa och tjata Vart bor du?
    vi  har sökt en lägenhet i stockholm.(men vi bor en bit därifrån..) och hoppas lite på att dem kanske väljer oss, för dem borde väl vara glada att få in lite nya i länet?:P
  • sanna88a
    NummerTvå0710 skrev 2010-02-01 20:19:19 följande:
    Ja det borde dom väl vara :) Hoppas ni får den!
    tack

det står på sidan att intresseanmälan kan göras till och med 2010-02-02 det är ju imorgon, men visst borde det betyda att imorgon får man veta om man fick den eller inte?
  • NummerTvå0710

Borde ju vara så om det inte är fler som ska kolla på den? Kanske tar några dagar extra.. Kommer inte riktigt ihåg hur det var.. Ring och hör imorn!

• Idacha

Akelius kan vara lite luriga... Sparar man i deras sparkonton och har mer än en viss summa på kontot har man företräde till deras lägenheter...

Svar på tråden akelius