• Anonym (Orolig)

    Melanotan 2

    Är det någon som vet eller har någon erfarenhet av Melanotan 2?

    Har träffat en kille som säger att han tar såna sprutor. Det är för att man ska bli brun.

    Är det beroendeframkallande? Är det en drog?

    Snälla vill veta.

  • Svar på tråden Melanotan 2
  • ViceGuy
    Veritas odium paret skrev 2010-02-01 23:15:51 följande:
    Jag ville inte vara för kaxig :(
    Ibland bara måste man det för att folk ska lära sig :D
  • Veritas odium paret
    ViceGuy skrev 2010-02-01 23:17:06 följande:
    Ibland bara måste man det för att folk ska lära sig :D
    Hear, hear :D
  • Anonym (Orolig)

    Jag ville mer höra om det var någon som hade en egen erfarenhet.

    Har redan googlat det

  • Veritas odium paret
    Anonym (Orolig) skrev 2010-02-01 23:29:27 följande:
    Jag ville mer höra om det var någon som hade en egen erfarenhet. Har redan googlat det
    Frågar du efter erfarenhet så gör det rätt forum ... på familjeliv hittar du sällan nått som man kan använda.
  • tessamera13

    Nej vad jag vet så är det inte beroendeframkallande. Jag har själv och känner folk som har provat och varken jag eller dom har blivit beroende eller fått några konstiga biverkningar. Förutom lite fler födelsemärken, nedsatt aptit och ökad sexlust.

    Men varför googlar du inte bara som dom andra rekommenderat innan du startar en tråd här??? På flashback finns tex en massa bra trådar om ämnet...

  • ViceGuy

    Haha tycker det är så kul att folket här tar åt sig så jävla personligt om nån säger till dom. Beror det på att dessa människor inte hänger nånstans på internet, förutom här och facebook?

    Du behöver inte lacka för att vi säger till dig TS. Vi känner inte dig, för oss är du bara ett nickname utan ansikte. Så ta inte åt dig av idioter på internet, lär dig det tidigt annars får du en chock när du går vidare till andra forum :D

Svar på tråden Melanotan 2