• Nallepuhmamma

Finns det något test man kan ta hemma för att se könet?

Finns det något test man kan köpa hem och ta hemma (hemmabruk) för att testa och se vilket kön man har på bebisen i magen?
    Isåfall vart köpe man det?
    Pris?
    I vilken vecka gör man det?

En gravid bekant skulle gärna vilja ha en sådan derför jag frågar så isåfall hade jg köpt det åt henne och hennes kille =)

• Svar på tråden Finns det något test man kan ta hemma för att se könet?
  • Hannah76

Finns ju nät man kan beställa (från usa) tror jag. Men det är inte säkert. Varför inte göra ett könsul? Det är billigare.

• Pernillaa

www.intelligender.se/kop.php

Där är det testet. 399kr kostar det men det är ju som sagt inte säkert...
    Allt du behöver veta finns att läsa på sidan.

Alexander 050528 - Mini BF 100214
  • Nallepuhmamma

Jag själv skulle aldrig vilja veta könet alls,men dom vill gärna veta så tänkte ge det som henens födelsedagspresent

Ska spana på sidan

• Pernillaa
    Nallepuhmamma skrev 2010-02-02 15:03:40 följande:
    Jag själv skulle aldrig vilja veta könet alls,men dom vill gärna veta så tänkte ge det som henens födelsedagspresent Ska spana på sidan
    Hehe okej :). Jag själv skulle aldrig slänga ut pengarna på ett test som inte är säkert. Då gör jag hellre ett KönsUL som kostar hundringen mer :). Det är förhoppningsvis mer säkert än det där testet.
    Alexander 050528 - Mini BF 100214
  • Nallepuhmamma
    Pernillaa skrev 2010-02-02 15:07:31 följande:
    Hehe okej :). Jag själv skulle aldrig slänga ut pengarna på ett test som inte är säkert. Då gör jag hellre ett KönsUL som kostar hundringen mer :). Det är förhoppningsvis mer säkert än det där testet.
    Jo men det blir mer som en kul grej för dom.
    Jag kollade inte könet med ettanmen med tvåan,men det förstörde lite spänningen sen (Ej missnöjd ett dugg av att det blev en pojk) men jag vill inte veta själv. Vill gärna ha den spänningen fram tills det är dags att se lillen
Svar på tråden Finns det något test man kan ta hemma för att se könet?