• Hoppas på 2010

blodprov dag 6 Östradiol värde

Har idag varit och tagit blodprov på sprutdag 6 mitt värde låg på lite över 500. Doktorn sa att det var bra och jag skulle fortsätta med samma dos gonal-f 150 som tidigare, men när jag läser på internet verkar alla ha högre Östradiol värde. Betyder de att jag inte kommer att ha så många ägg? Hade ju hoppas på många så det blir några till frysen.

Någon som kan ge mig lite hopp det är första ivf för mig. Någon som haft kring 500 och ändå fått ut många ägg? Är så orolig att det bara kommer att vara nåt enstaka ägg där inne.

• Svar på tråden blodprov dag 6 Östradiol värde
  • anlo24

Tyvärr kan jag inte ge dig nått råd. Jag ska göra mitt VUL på to. Även första IVF för mig. När ska du göra ÄP?

Men om dr säger att det är ett bra värde så lita på det. Det är lätt att man kan bli lite nojig när man börjar jmf med andra här på FL.

Kram

• Hoppas på 2010

jag ska också göra vul på torsdag och preliminärt äp på måndag. När har du äp?

Kram

• anlo24

Har inte hört nått. Får nog veta vidare upplägg då. Men ÄP nån dag nästa vecka.

Jag har sprayat med Synarela sen 9/1. Började med Puregon sprutorna i fre. Så det har varit en lång beh hittills. Mått periodvis skit. :)

Jag går på CVL i Uppsala. Vart går du?

Kram

• Hoppas på 2010

Jag har sprayat med synarela sedan 5/1 och började med gonal-f förra onsdagen. Ja inte har man mått så bra, men man får hoppas på positivt resultat för då är det värt allt =) Jag går i umeå.

Kram

• anlo24

Då ligger vi ganska lika i beh. Kan väll höras på to så vi kan kolla av hur det gått.

Kram

• Hoppas på 2010

Det kan vi verkligen göra, ska bli spännande hoppas att vi har många fina äggblåsor.
    Kram

• Hoppas på 2010

Det gick bra idag hade 5 äggblåsor mellan 10-12 mm på högra, plus några mindre och på vänsta äggstock hade jag 7 mellan 10-15mm plus några mindre där också.

Blir äggplock på tisdag morgon och et mest troligt på torsdag.

Hur har det gått för dig? Hoppas det gått bra Kram

• anlo24

Hej igen.

Jag hade 5 blåsor på hö sida i bra storlek. Kommer inte ihåg om han sa hur stor dom var. Och på gång på vä sida.

Jag ska höja min Puregon dos tom sö. ÄL sprutan på må och ÄP på ons.
    Mitt Östrogen värde låg på 960. Vet inte referensvärdet på detta. Annat än att det var bra. Dag 7 idag.

Kul att vi fortfarande ligger lika. {#lang_emotions_smile}

Stort lycka till!! Kramar

• Hoppas på 2010

ja verkligen kan ju tilläga att jag är på dag 9 idag. Ska bli spä'nnande till veckan *Längtar*

Svar på tråden blodprov dag 6 Östradiol värde