Tips köpa bebiskläder?
Hej!
Jag är gravid och ska få mitt första barn i aug =) Jag är lite nyfiken på om ni vet några bra sidor man kan handla bebiskläder på? Gärna billiga, men kikar på alla sidor ni lämnar tips om !
Hej!
Jag är gravid och ska få mitt första barn i aug =) Jag är lite nyfiken på om ni vet några bra sidor man kan handla bebiskläder på? Gärna billiga, men kikar på alla sidor ni lämnar tips om !
ja jag ska vänta absolut men tycker de e kul att kika lite bara =) när började ni handla kläder?
Själv tycker jag att lindex bebiskläder är helt suveränt bra, de är fina och hållbara och billiga. sen gillar jag även villervalla som har unisex kläder, men de är lite dyrare.
klart man kan börja handla om man vill det ska jag 
Sen finns ju www.tradera.com också
Både nytt o begagnat, man kan göra riktiga superfynd! ![]()
Jag tycker Ellos är bäst. Stort sortiment med billiga och fina kläder.
annaaxel.se har en del kläder vet jag, kan också tipsa om att deras barnvagn Focus är helt underbar :) Köpte storpack barnvagn Focus från dem och är supernöjd...
tack för alla tips! nu ska ja kolla runt och drömma lite :)
18månader.se har jag handlat på, superfina kläder och supersnabb leverans. det är relativt billigt tycker jag och de har mycket engelska och amerikanska märken som man annars inte ser så ofta... lycka till!