• tinakk

Tips köpa bebiskläder?

Hej!
    Jag är gravid och ska få mitt första barn i aug =) Jag är lite nyfiken på om ni vet några bra sidor man kan handla bebiskläder på? Gärna billiga, men kikar på alla sidor ni lämnar tips om !

• Svar på tråden Tips köpa bebiskläder?
  • Summer
    Hej!

Jag skulle nog vänta med att köpa kläder, det är ju ett tag kvar till augusti. Vet du vad det blir för kön? Runt midsommar kommer det att vara sommar-rea i butikerna så om du vill handla billigt ska du slå till då.

Annars tycker jag att H&M, Lindex och Kappahl har endel snyggt.
    Sen finns det sajter som:

www.laredoute.se

www.linuslotta.com
  • tinakk

ja jag ska vänta absolut men tycker de e kul att kika lite bara =) när började ni handla kläder?

• sarsparis

Själv tycker jag att lindex bebiskläder är helt suveränt bra, de är fina och hållbara och billiga. sen gillar jag även villervalla som har unisex kläder, men de är lite dyrare.

• Jossan90

klart man kan börja handla om man vill det ska jag {#lang_emotions_smile}

• vargaa

Jag tycker Ellos är bäst. Stort sortiment med billiga och fina kläder.

• KossanMuu
    vargaa skrev 2010-02-03 08:41:36 följande:
    Jag tycker Ellos är bäst. Stort sortiment med billiga och fina kläder.
    Men har de inte väldigt små storlekar? Jag beställde hem en 3-pack i strl 50 och misstänker starkt att de är i strl med vad 44 brukar vara, de är sjukt minimala! Eller så kanske jag bara hade otur med just dem...
    ♥ bf 15 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
  • Sissie82

annaaxel.se har en del kläder vet jag, kan också tipsa om att deras barnvagn Focus är helt underbar :) Köpte storpack barnvagn Focus från dem och är supernöjd...

• nilla

18månader.se har jag handlat på, superfina kläder och supersnabb leverans. det är relativt billigt tycker jag och de har mycket engelska och amerikanska märken som man annars inte ser så ofta... lycka till!

Svar på tråden Tips köpa bebiskläder?