• Rufox

Vet du om ditt barn sitter säkert i bilen?! Kolla in det här inlägget!

Vi gör en undersökning för att se hur mycket ni föräldrar egentligen vet om era barns säkerhet i bilen. Vi skulle vilja att så många av er som möjligt svarar på denna enkät. Detta tar bara några minuter!

Tack på förhand för er medverkan.
    Resultatet av undersökningen kommer att redovisas i den här tråden inom en vecka.

Webenkäten hittar ni här: http://www.tfaforms.com/138158

• Svar på tråden Vet du om ditt barn sitter säkert i bilen?! Kolla in det här inlägget!
  • Heavenlyfaith

"Sorry, this form is npt available"
    Det är de enda som händer...

Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • MyPrecious

Synd att det inte funkar....hade gärna velat delta i undersökningen..........

• Twilight
    MyPrecious skrev 2010-02-09 20:12:32 följande:
    Synd att det inte funkar....hade gärna velat delta i undersökningen..........
    Jag med!
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • Rapunzella
    Rufox skrev 2010-02-03 10:05:16 följande:
    Vi gör en undersökning för att se hur mycket ni föräldrar egentligen vet om era barns säkerhet i bilen. Vi skulle vilja att så många av er som möjligt svarar på denna enkät. Detta tar bara några minuter! Tack på förhand för er medverkan. Resultatet av undersökningen kommer att redovisas i den här tråden inom en vecka. Webenkäten hittar ni här: www.tfaforms.com/138158
    Och vilka är "vi"? Vad ska resultatet användas till?

Ovanstående är väl forskningsmetodikens mest grundläggande del, eller?? Detta känns grymt oseriöst!
  • Moyo

Skulle gärna vilja läsa resultatet, men det skulle ju postas i tråden för länge sen.

Svar på tråden Vet du om ditt barn sitter säkert i bilen?! Kolla in det här inlägget!