• frufri

trollar bort kärlekshandtagen...

Någon som testat nån form av linne eller liknande som ska hålla in fläsket :) Mitt problem är kärlekshandtagen... Jag är smal om ben och rumpa så jag kan inte ta större strl i jeans än vad jag har, då sitter det jätte illa... men det bara väller ut där uppe jämt! Har nyss fött barn med. Några tips?

• Svar på tråden trollar bort kärlekshandtagen...
  • Isetta

Kan känna igen problemet...
    Vet inget linne eller liknande, man kan det hjälpa med högre jeansmodell?

• snappi81

Jag har ett par såna där "hålla in magen trosor".  Inte speciellt bekväma men dom brukar åka på dom dagarna jag ska göra nåt speciellt och inte vill lida av dom förbannade "handtagen"

♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • Anna Paulita

På Lindex och Twilfit finns det linnen som trycker åt lite, om de trollar bort kärlekshandtagen helt vet jag inte, men de bli rmindre och slätas ut iallafall. :D

Jag vägrar bara vara mamma...
  • frufri

Tack för tipsen! :)

Hur pass hjälper såna trosor? Är det trosgördel du menar eller bara höga trosor?

• uniMog

alt 2 hade jag efter min magoperation och den är fantastisk.

I can Cum Lauder
  • Flisan79

Fick en gördel från twilfit i julklapp. Fantastisk för kärlekshantag. Fick barn i oktober.

• frufri
    Pejgan skrev 2010-02-05 13:26:40 följande:
    alt 2 hade jag efter min magoperation och den är fantastisk.
    Jag har en sån, alternativ två, men jag känner att det vore mer praktiskt med trosor så det verkligen sitter på plats. Gillar inte heller att det syns ett streck på magen av gördeln. Vill inte att alla ska veta liksom. Så något utan skenor är nog det jag är ute efter. Men jag håller med om att den gör sitt jobb :)
  • snappi81
    frufri skrev 2010-02-05 13:20:45 följande:
    Tack för tipsen! :) Hur pass hjälper såna trosor? Är det trosgördel du menar eller bara höga trosor?
    Nää det är en trosgördel fast utan skenor. Gör absolut sitt jobb utan att va jätte obekväma, det obekväma är nog mer att man inte är van vid att dom går så högt upp.
    ♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
  • Anna Paulita

Jag lägger min röst, igen, för linnet. Detsamma som Pejgan visade en länk för. Tycker absolut det är värt sina 379 kr. :) Som sagt, man blir kanske inte helt "lovehandle free" men den är helt klart prisvärd.

Jag vägrar bara vara mamma...
  • habibty81

Nylonstrumbyxor med hållin effekt. Finns på lindex bla.
    Kör linnen med som är bulsiga nertill och tighta upptill tex volang nertill!
    Är en själv pinne med "handtag"

Till fest kör jag höga kjolar med tight topp. Fugerar kanon.

• Missimo84

Ärligt talat så försvann mina handtag efter några månader.
    Så antagligen är det bara att hålla ut och vänta lite.
    Gördel kan man ju som många tipsat om också använda. men det tar ett litet tag för huden att krympa ihop igen.
    Så låt det bara ta lite tid så ska du se att det blir jättebra igen.
    Man brukar säga att efter ett år från att du nått din idealvikt kan huden fortfarande dra ihop sig.

• mikaeyla

Köpte en formgivande kjol på rusta för 49 kr, viker den dubbel och då håller den in kärlekshandtagen :)

Svar på tråden trollar bort kärlekshandtagen...