• myran82

Skulle jag passa i lugg?

Jag funderar på att klippa lugg.

Tror du att jag skulle passa i det?

Jag har bilder på mig i mitt galleri, vet inte hur man lägger in dom direkt i tråden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle jag passa i lugg?
  • CeeJay

Ja jag tror du skulle passa i lugg.

Däremot inte rakt avklippt utan mer som en snedlugg. Alltså lite längre på ena sidan men ändå lugg Lite diagnoalt liksom

• Stinky
    Quiet thoughts skrev 2010-02-03 21:52:58 följande:
    Jag tycker att alla i princip passar i lugg av något slag, det är finare att rama in ansiktet än att ha en tråkig gardin som ofta gör ansiktet avlångt, typ hästfejs.
    Fast allt beror ju på ansiktsformen. Jag ser ut som en tönt i lugg.
  • April Mamma

Lugg absolut, dom flesta passar i det.

• Quiet thoughts
    Stinky skrev 2010-02-03 22:06:20 följande:
    Fast allt beror ju på ansiktsformen. Jag ser ut som en tönt i lugg.
    nja det beror på hurdan lugg man har, det behöver ju inte vara en rak lugg direkt som folk kanske tänker direkt då man hör ordet lugg.
    du kanske bara har haft fel lugg
  • frickadelli

de flesta med hög panna brukar passa i lugg. Men prova, den växer ju ut igen om inte annat ;)

• Trill
    Quiet thoughts skrev 2010-02-03 21:52:58 följande:
    det är finare att rama in ansiktet än att ha en tråkig gardin som ofta gör ansiktet avlångt, typ hästfejs.
    Fast för mig som har väldigt runt ansikte är utan lugg ett bra sätt att smalna av det lite
  • Stinky
    Quiet thoughts skrev 2010-02-03 23:13:20 följande:
    nja det beror på hurdan lugg man har, det behöver ju inte vara en rak lugg direkt som folk kanske tänker direkt då man hör ordet lugg. du kanske bara har haft fel lugg
    Jag har självlockigt hår som gör lite som den själv vill, och tro mig, jag har haft olika luggar. Min mamma är nämligen frisör.
  • Thelma82

Tog mig faktiskt tid att titta på fotot och fundera ordentligt Och JA, jag tror absolut att du skulle passa i lugg. Och gärna en rak, ganska lång sådan. (Är ju en bra variant om du mot förmodan skulle bli missnöjd då den växer ut fort).

♥ Klara 091129 ♥
  • Lina06

Tror absolut att du skulle passa bra i lugg. Du har ju en högre panna så då funkar det bra. Själv har jag en låg panna och ser helfläng ut i lugg=P

• Lingling11

Om du vill ha lugg tycker jag du ska testa. Är ju ändå bara lite hår du klipper av som sedan växer ut :)

• myran82

Tack för era svar =)

Det jag är mest nojig över är att jag inte vill se tjockare ut i ansiktet än jag redan gör.

Jag tycker själv det är snyggt med en längre lugg som är lite tung eller hur man ska säga, iallafall på andra.

• victoria p

tänkte bara säga att du får in bilder i tråden genom att i ditt galleri klicka, högerklicka, kopiera, högerklicka i meddelandet, klistra in. 

Funkar med explorer iaf.
    tror du passar i lugg! :)
  • faffner

Absolut! Du skulle nog se jättebra ut i en lite flikig, snedskuren lugg. Det är min tro att de flesta människor passar i lugg, det finns ju så många olika typer!

• faffner
    myran82 skrev 2010-02-11 09:25:43 följande:
    Tack för era svar =) Det jag är mest nojig över är att jag inte vill se tjockare ut i ansiktet än jag redan gör. Jag tycker själv det är snyggt med en längre lugg som är lite tung eller hur man ska säga, iallafall på andra.
    Och med rätt lugg ser man inte bredare ut i ansiktet! Jag har som du kanske ser på bilden ett ganska runt ansikte, men jag upplever ändå att jag passar bra mycket bättre med lugg än utan!
Svar på tråden Skulle jag passa i lugg?