• Anonym (mammakläder)

Finns det kvar mammakläder på Kappahl?

Nån som vet?

• Svar på tråden Finns det kvar mammakläder på Kappahl?
  • Ziggystardust

Nej, både Lindex och Kappahl har slutat med mammakläder. Tur att modet är gravidvänligt just nu så man kan ha en del vanliga kläder.

• Anonym (nej)

inte på vårat kappahl

men här tog de ju även bort mammakläderna på lindex och har endast 1par jeans och 2mammatröjor att välja bland på HM.

så vi har dåååligt utbud.

beror på storleken på butiken tror jag

• Anonym (mammakläder)

Nej så otroligt dåligt, blev nästan vansinnig när de togs bort på Lindex för de var verkligen jättesköna. Men att Kappahl också hade tagit bort sina trodde jag inte..

• Annika1981

hm.se och ellos.se har de mammakläder, vissa väldigt fina och andra mindre fina. Själv är jag lite nojjig med att handla kläder på nätet eftersom man inte får prova dem. Visst kan man skicka tillbaka dem, men det kan ju vara lite meckigt.

• Annika1981

Polarn o Pyret har också mammakläder på sin hemsida. Kanske har de även i butiken. Fast då är det ju en annan prisklass...

• jazzy

Kappahl o Lindex har endast amingsbh och mammatrosor kvar... Enl Lindex så sålder mammakläderna för dåligt. Tyvärr så har utbudet blivit jättedåligt för gravida. Visst kan man ha vanliga kläder men byxor är nästan omöjlig att hitta....

3 barnsmamma
  • Emmeliina

Jag har sett en del mamma kläder på vero moda också. Inte för att jag e gravid men råkade ta ett fel plagg så såg jag att dem hade öppnat en liten mamma avdelningshörna.

Svar på tråden Finns det kvar mammakläder på Kappahl?