• Beach 2010

BioDrain- Detox

Idag börjar jag min 14 dagars detox med hjälp av BioDrain tabletter. mycket färsk frukt, grönsaker, vitt kött och vatten.

Senast jag körde 14 dagars detox på detta sättet kändes hela kroppen bra.
    Så nu är det dax igen efter Jul/Nyår helgerna.

Kommer skriva ner resultatet här under tidens gång.

• Svar på tråden BioDrain- Detox
  • GravidiUSA

hur gick det sist du gjorde det?  Gick du ner ngt i vikt? Funderar på att köra Detox... dax att rensa kroppen.

• Beach 2010

Ja jag gick ner 3 kg tror jag.. Men det som jag främst märkte var att magen inte var uppsvullen. En kjol som satt riktigt tight över magen när jag började satt jättelös över magen när jag var klar.

• Beach 2010

Dag 2 med BioDrain.

Huvudvärken tar snart över hela mig. Ajajaj..
    Men det är ju ett bevis på att jag behöver denna avgiftningen!

• GravidiUSA
    Beach 2010 skrev 2010-02-04 18:13:55 följande:
    Ja jag gick ner 3 kg tror jag.. Men det som jag främst märkte var att magen inte var uppsvullen. En kjol som satt riktigt tight över magen när jag började satt jättelös över magen när jag var klar.
    Är det sant? Måste ha känt nice ju Snackade med en väninna idag, hon körde en 3 månaders detox kur... snacka om länge och jobbigt. Men ska ta reda på mer och se om det är ngt för mig... annars kör jag också pillerna.
    Beach 2010 skrev 2010-02-05 08:34:02 följande:
    Dag 2 med BioDrain. Huvudvärken tar snart över hela mig. Ajajaj.. Men det är ju ett bevis på att jag behöver denna avgiftningen!
    Men du äter som vanligt väl? Detta klarar du ska du se... huvudvärken kommer att gå över snart får vi hoppas. När jag kämpade med nutrilett fick jag också huvudvärk dag 2....
  • Beach 2010

Ja huvudvärken är över idag. Jag utesluter alkohol, kaffe, vitt bröd, pasta, rött kött. Allt som samlas i kroppen. 
    Har ersatt det med mycket frukt, knäckebröd, vatten och en o annan kopp te (fast att man inte bör), kyckling och quinoa

• GravidiUSA
    Beach 2010 skrev 2010-02-06 11:03:43 följande:
    Ja huvudvärken är över idag. Jag utesluter alkohol, kaffe, vitt bröd, pasta, rött kött. Allt som samlas i kroppen.  Har ersatt det med mycket frukt, knäckebröd, vatten och en o annan kopp te (fast att man inte bör), kyckling och quinoa
    Mm ok, så du äter ändå goda saker iallafall.

Hur går det för dig?
  • Beach 2010

Det går framåt. Magen känns inte uppsvälld och jag är något piggare.
    Har gått ner 1 kg sedan torsdags och kanske 1 cm i midjan.

• Beach 2010

Tjohooo..
    Endast 1 kg har jag gått ner.. Men måttbandet visade på hela 3 cm i midjan.
    Jag känner mig så smal idag...haha..

• GravidiUSA
    Beach 2010 skrev 2010-02-09 08:42:43 följande:
    Tjohooo.. Endast 1 kg har jag gått ner.. Men måttbandet visade på hela 3 cm i midjan. Jag känner mig så smal idag...haha..
    GRattis! Jättebra ju
Svar på tråden BioDrain- Detox