Är en 4 åring för liten för Barbie och liknande dockor?
Ja som rubriken lyder? Jag hade tänkt eventuellt ge detta till mitt syskonbarn när denne fyller år men vet inte om h*n är förliten?
Vill va anonym då mamman finns på FL.
Ja som rubriken lyder? Jag hade tänkt eventuellt ge detta till mitt syskonbarn när denne fyller år men vet inte om h*n är förliten?
Vill va anonym då mamman finns på FL.
För liten? Min dotter är 2 år och har en massa barbies som hon sitter och leker med;)
absolut inte för liten! men vad tycker din syrra om barbies och andra sådana dockor? Min dotter får leka med alla sånna där, förutom hemska Bratz! hade hon fått en sån hade den åkt rakt i soptunnan, men det vet alla släktingar om, så därav att hon inte fått några.
Nej, fyra år är rätt lagom. Vid skolstarten har många vuxit ifrån att leka med Barbie. Men som sagt - skippa sådana vidriga Bratz-dockor!
Mitt styvbarn lekte med barbie tills hon var 6 år, efter det har de inte varit så intressanta, i alla fall inte hos oss. Så nej, 4 år tycker jag är inte är för litet.
Hmmm.... jag tycker det här är intressant
Min son har ganska länge velat plocka fram och leka med mina Sindys/Barbies, men p.g.a. platsbrist har det inte bllivit (mer än vid något enstaka tillfälle). Han är 6 år.
Men när jag var liten, så var det sånt vi lekte med på mellanstadiet... Vad gör barn i den åldern numera?
Tack för svaren. Min syster har inget emot "vanliga" barbies så det går bra
Äldsta dottern har precis fyllt tre och jag har trott att hon kanske är för liten för sånt men häromdagen på dagis berättade personalen att hon lekt med Barbiedockor. Frågade henne om det och javisst, det brukade hon göra på dagis.