P-ringen har försvunnit i mig!
Jag får inte ut min p-ring, jag hittar den inte ens. Jag tycker det är riktigt obehagligt att behöva hålla på och leta efter den där jävla ringen, någon som vet vad jag ska göra? Hur är det lättast att "hitta" den?
Jag får inte ut min p-ring, jag hittar den inte ens. Jag tycker det är riktigt obehagligt att behöva hålla på och leta efter den där jävla ringen, någon som vet vad jag ska göra? Hur är det lättast att "hitta" den?
Va knas! Det har jag aldrig varit med om....
Den kan omöjligt försvinna...
Ramlat ut kanske?
Är du säker på att den inte glidit ut... eller är du helt säke rpå att du verkligen satt in en ny?! Gå till gyn!
Den har nog snarare ramlat ut än försvunnit i dig.
Det är första gången jag användt en sån ring på många många år.. Nej den har inte ramlat ur, det borde jag kännt?
Sker ju oftast när man sitter på toaletten, ramlar den ut i trosan så hittar man ju den självklart.
Har även tappat den i badkaret förut..
Så det kan ske utan att det känns
Den kan nog hamna bakom livmodertappen. En kompis till mig hade sex med tampong i och hittade sen inte tampongen. Hon fick åka till kvinnokliniken (tror jag det va) så att barnmorskan kunde ta ut den. Den hade hamnat bakom livmodertappen tydligen.
Ja, nu är ju din slida trots allt ett begränsat område och absolut ingeting kan försvinna i den.
När jag hade p-ring så höll den på att halka ut hela tiden och det känns ju! Det är ju ingen liten grej. Kanske har den fallit ur när du har tränat eller sovit? Det låter konstigt om den skulle försvunnit. Så rymligt är det inte där inne.
kanske krystat ut den när du gjort nr 2 på toaletten..
jag kännde verkligen inte när den åkte ut, och är inte slappis där nere heller för den delen haha.
men kände ändå inte!
har t,om åkt till gyn för o kolla upp om den kanske inte gömt sig därinne, men inget fanns så den åkte förmodligen ner i toan.