• ElinOEmilia

Vad tycker ni om speglar i "sänghalmen"?

Vad tycker ni?
    Speglar eller inte speglar? Det är frågan. {#lang_emotions_tongue_out}

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om speglar i "sänghalmen"?
  • Anonym (fluktisen)

Jag gillar det - hade en kk ett tag som hade garderobsdörrar i spegelglas och det var otroligt upphetsande att titta till där ibland :-P

• Taggtroden

Nej fy fan! Finns inget mer avtändande att titta på sig själv!

• Anonym (...)

Nej tack!

Kanske skulle jag titta till om jag vore slank och snygg. ...nu är det inte fallet. 
  • Anonym

Jag tycker faktiskt det kan vara väldigt trevligt, man får ju se hela akten på ett helt annat sätt än när man bara rullar runt utan att se något annat än varandras ansikten typ. Det kan ju vara jättesexigt! ;)

• Anonym

Det är inte upphetsande om spegeln gör att killen beter sig som i en porrfilm bara för att han kan se sig själv (been there, done that). Urk. {#lang_emotions_throwup}

• ElinOEmilia
    Anonym skrev 2010-02-05 13:17:35 följande:
    Det är inte upphetsande om spegeln gör att killen beter sig som i en porrfilm bara för att han kan se sig själv (been there, done that). Urk.
    Haha, nej inte så kanske. Men att bara titta till lite då och då kan som tidigare sagt vara rätt upphetsande eftersom man ser precis allt som händer från en helt annan vinkel. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Memnok77

Framför allt är det sjukt smaklöst. Rent inredningsmässigt skriker det 80-tal och en slags "här knullas det bannemig, oj vad frigjorda vi är"-känsla.

När jag har sex är jag förresten upptagen och fokuserad på det och har inte tid att kolla i speglar.

• Anonym

Jag gillar att titta men frun är inte lika förtjust så vi har inga speglar i sovrummet.

Får passa på att glutta lite när vi bor på hotell (som nästan alltid råkar ha en spegel i rätt possition...)
  • redneck girl

vi har inga speglar hemma.men när man legat på hotell har det funnits.men jag är fokuserad på själva sexet.bryr mig inte i dom med andra ord.

Anonym (...) skrev 2010-02-05 01:04:11 följande:
    Nej tack! Kanske skulle jag titta till om jag vore slank och snygg. ...nu är det inte fallet. 
    alla är inte fula för att de inte är slanka.alla har vi olika kropps former.sånt där ska man inte hänga upp sig på.....njut istället=)
  • Längtar Igen

Ja, riktigt trevligt Inte för att vi har speglar hemma, men (som andra redan skrev här) det brukar finnas på hotell oftast och då ska man väl passa på att titta saker och ting från en annan vinkel.

Jag har inte heller någon drömkropp, men vad spelar det för roll! Hur sexiga vi är sitter ju mellan öronen

• Anonym (g)

Nej. Är både snygg o smal men det tänder inte på att se varken mig eller min parter i spegel. Plus att det är fult med speglar i sovrum när det är uppenbart att det är där för att folk ska spegla sig när de pular.

• Anonym
    Anonym (g) skrev 2010-02-05 16:42:07 följande:
    Nej. Är både snygg o smal men det tänder inte på att se varken mig eller min parter i spegel. Plus att det är fult med speglar i sovrum när det är uppenbart att det är där för att folk ska spegla sig när de pular.
    Man behöver väl inte ha speglar i sovrummet, man ligger ju inte bara i sängen utan i andra rum också hoppas jag och däär kanske det finns speglar?! {#lang_emotions_wink} men smaken är som baken. {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vad tycker ni om speglar i "sänghalmen"?