Vad tycker ni om speglar i "sänghalmen"?
Vad tycker ni?
Speglar eller inte speglar? Det är frågan.
Vad tycker ni?
Speglar eller inte speglar? Det är frågan.
Jag gillar det - hade en kk ett tag som hade garderobsdörrar i spegelglas och det var otroligt upphetsande att titta till där ibland :-P
Nej fy fan! Finns inget mer avtändande att titta på sig själv!
Nej tack!
Är riktigt erotiskt:)
Jag tycker faktiskt det kan vara väldigt trevligt, man får ju se hela akten på ett helt annat sätt än när man bara rullar runt utan att se något annat än varandras ansikten typ. Det kan ju vara jättesexigt! ;)
Det är inte upphetsande om spegeln gör att killen beter sig som i en porrfilm bara för att han kan se sig själv (been there, done that). Urk.
Framför allt är det sjukt smaklöst. Rent inredningsmässigt skriker det 80-tal och en slags "här knullas det bannemig, oj vad frigjorda vi är"-känsla.
När jag har sex är jag förresten upptagen och fokuserad på det och har inte tid att kolla i speglar.
Jag gillar att titta men frun är inte lika förtjust så vi har inga speglar i sovrummet.
vi har inga speglar hemma.men när man legat på hotell har det funnits.men jag är fokuserad på själva sexet.bryr mig inte i dom med andra ord.
Ja, riktigt trevligt Inte för att vi har speglar hemma, men (som andra redan skrev här) det brukar finnas på hotell oftast och då ska man väl passa på att titta saker och ting från en annan vinkel.
Jag har inte heller någon drömkropp, men vad spelar det för roll! Hur sexiga vi är sitter ju mellan öronen
Nej. Är både snygg o smal men det tänder inte på att se varken mig eller min parter i spegel. Plus att det är fult med speglar i sovrum när det är uppenbart att det är där för att folk ska spegla sig när de pular.