• MamaLucy

Kvalitet på MyWaer overall till barn från Ica Maxi??

Nån som vet? måste ha en ny overall till dottern, men det verkar ju helt utplockat överallt!! Tänkte kolla på Maxi i morgon, men hur är MyWear i kvaliteten??

• Svar på tråden Kvalitet på MyWaer overall till barn från Ica Maxi??
  • Flowerfairy

Förra vintern var det likadant för oss och det slutade med att vi köpte en overall på ICA Maxi. Det ska jag aldrig göra igen! Sömmarna sprack, dragkedjan gick sönder, tyget släpte igenom vatten och knäna blev utslitna alldeles för snabbt.

• Skrutten74

Min dotter 19 månader har en sådan och den har funkat utmärkt hela vintern hittills. OK att resåren som man sätter under fötterna har lossnat på ena sidan, men det bruakr de göra på de flesta overallar vi haft även till storebror.

Har tvättat den ett flertal gånger och den torkar snabbt och ser lika fin ut idag som när jag köpte den, ja minus resåren som jag inte orkat sy fast igen.

Tänker nog dock impregnera den snart eftersom jag tvättat den så många gånger, men det hade jag gjort om det hade varit en dyrare overall också.

Vad har du? Pojke/flicka? vilken storlek? Kanske har något här hemma som jag kan "skicka"?

• JWM

mina barn har dessa overaller och dom är 6 & 7 år gamla och verkligen sliter overall
    och dom håller mycket bra.
    använd i stort sett varje dag hela vintern och dom ser nya ut

sonens didriksonoverall däremot är helt slut och nu gäller bara ica

men hos oss är dessa overaller slut kanske det finns hos er

Svar på tråden Kvalitet på MyWaer overall till barn från Ica Maxi??