• Lovely L

Bästa babysimmet i Stockholms innerstad eller söderut sökes!

Hej!

Jag och min sambo är inne på att börja på babysim med vår son. Nu behöver vi tips på vart man ska och era erfarenheter. Vi vill gärna båda vara i vattnet med Oscar och det måste vara på kvällstid eftersom M jobbar. Det får gärna vara VARMT i vattnet!

//L

• Svar på tråden Bästa babysimmet i Stockholms innerstad eller söderut sökes!
  • Wry

Har bara prövat vårt nuvarande, Badkompaniet på Gullmarsplan. Det är rätt OK, båda föräldrarna får vara med i bassängen (iaf i babygrupperna) och man kan gå på eftermiddag/kvällstid.

www.badkompaniet.se/

babysim.org/ hittar du bad som är anslutna till svenska babysimförbundet.

• 071001

Aqua Baby har kvälls och helg-tider.

• Lovely L
    Wry skrev 2010-02-05 13:42:07 följande:
    Har bara prövat vårt nuvarande, Badkompaniet på Gullmarsplan. Det är rätt OK, båda föräldrarna får vara med i bassängen (iaf i babygrupperna) och man kan gå på eftermiddag/kvällstid. www.badkompaniet.se/babysim.org/ hittar du bad som är anslutna till svenska babysimförbundet.
    Det kanske vore något... får båda föräldrarna vara i vattnet där? Är vattnet varmt?
  • Wry
    Lovely L skrev 2010-02-05 15:36:54 följande:
    Det kanske vore något... får båda föräldrarna vara i vattnet där? Är vattnet varmt?
    Ja, båda föräldrarna får vara med i bassängen. {#lang_emotions_smile} Vattnet är rätt varmt, 32 grader tror jag att det ska vara.
Svar på tråden Bästa babysimmet i Stockholms innerstad eller söderut sökes!