beroende av nätdejting
Hej.
För att göra en väldigt lång historia lite kortare...
Min sambo och jag har varit tillsammans i över 4 år och vi har en liten dotter tillsammans vi har även varsin pojke på 4 resp. 5 år som bor med oss..Han är underbar på alla sätt och vis, förutom att han är en beroende person...
Han har under hela vårat förhållande smugit med en hemlig identitetpå nätet, på dating sidor och liknande.. Vi har många gånger "brakat samman" över dethär när jag kommit på honom...
Jag tror inte att han i verkligheten träffar/träffat någon av dehär kvinnorna.. men besvikelsen och känslan av att bli bedragen är den samma :(
Jag lämnade honom i somras när jag var gravid i 7e månaden.
Tänkte att han skulle få sig en funderare...
Vi bestämde oss för att försöka igen,, och vi älskar varandra som alldrig förr....Vi fick en underbar dotter som nu är 4 månader... men tyvärr hänger problemet med..
Min fråga är vart man kan vända sig för att få hjälp med detta.. För vårat förhållande kommer inte att klara hur mycket som helst... och jag vet att han älskar mig och vill göra något åt det!(jag vet att det kan låta naivt. Men man måste verkligen vara i våra skor för att kunna förstå)..
...And Have a little faith :)
Mvh M