• Ann Sarah

Någon som har kolla på tvillingrabatt?

HEJ

finns det någon här som samman stält vart man kan få tvilling rabatt runt om i landet förutom på pop så klart ;)

MVH SKRUTTAN

• Svar på tråden Någon som har kolla på tvillingrabatt?
  • Puff Mummy

PoP har väl inte tvillingrabatt längre?

• Ann Sarah

HEJ

det är nog upp till varje butik tror jag att avgöra själv har handlat på pop kungsbacka och där får vi fortfarande rabatt

• Knytets

Babyland har tvillingrabatt.

//Mamma till ♥Nathalie♥ och ♥Isabell♥
  • Vitros

Har PoP tvillingrabatt? oj, det har jag missat!

Babyland har tvillingrabatt i vissa städer (tex Jönköping) men inte i Stockholm då de hävdade att för många "utnyttjade" det och gick i hop två kompisar och köpte två av allt etc. Lite synd :/
  • Ann Sarah

HEJ

Kan vi inte göra en lista stad viss här på Familje liv jag börjar så kan väl alla som vill skriva in

kopiera och klistra in i nytt in lägg hela tiden så blir det till sist en lång lista ;)

VARBERG

Needs 4 Kids  10% om man köper två lika
    Hemsida ?

Mello 10 % om man Köper två lika
    Hemsida ?

Pappa & Jag  10% om man Köper två lika
    Hemsida; www.pappaochjag.se

• Knytets
    Vitros skrev 2010-02-06 10:03:36 följande:
    Har PoP tvillingrabatt? oj, det har jag missat! Babyland har tvillingrabatt i vissa städer (tex Jönköping) men inte i Stockholm då de hävdade att för många "utnyttjade" det och gick i hop två kompisar och köpte två av allt etc. Lite synd :/
    jag jobbar på ett babyland och vi har tvillingrabatt inom kedjan. mer för dom som är medlem i tvillingklubben. men även för dom som inte är det.
    Det gäller om man köper 2 exakt likadana varor som kostar över 500:-/st 
    //Mamma till ♥Nathalie♥ och ♥Isabell♥
  • vavi

jag brukar alltid fråga i affären då jag köper två av något, men hittills är det INGEN affär som har erbjudit mig tvillingrabatt. Surt...

• mianna

visste inte heller att PoP hade rabatt? handla där idag och fick minsann ingen rabatt så det är väl från affär till affär.?

• vavi

ja det är det nog, för sist jag frågade så hade de INTE tvillingrabatt. Hon hade aldrig hört talas om det ens...

• Superbia

Babyproffsen har rabatt om man är med i tvillingklubben.

Morten & Vidar - mina underbara små kottar
  • jelena2

I Göteborgs tvillingklubb finns ett gäng som ger tvillingrabatt, både affärer och bushus. Står på hemsidan: www.gbgtk.se

Svar på tråden Någon som har kolla på tvillingrabatt?