Någon som har kolla på tvillingrabatt?
HEJ
finns det någon här som samman stält vart man kan få tvilling rabatt runt om i landet förutom på pop så klart ;)
MVH SKRUTTAN
HEJ
finns det någon här som samman stält vart man kan få tvilling rabatt runt om i landet förutom på pop så klart ;)
MVH SKRUTTAN
PoP har väl inte tvillingrabatt längre?
HEJ
det är nog upp till varje butik tror jag att avgöra själv har handlat på pop kungsbacka och där får vi fortfarande rabatt
Babyland har tvillingrabatt.
Har PoP tvillingrabatt? oj, det har jag missat!
HEJ
Kan vi inte göra en lista stad viss här på Familje liv jag börjar så kan väl alla som vill skriva in
kopiera och klistra in i nytt in lägg hela tiden så blir det till sist en lång lista ;)
VARBERG
Needs 4 Kids 10% om man köper två lika
Hemsida ?
Mello 10 % om man Köper två lika
Hemsida ?
Pappa & Jag 10% om man Köper två lika
Hemsida; www.pappaochjag.se
jag brukar alltid fråga i affären då jag köper två av något, men hittills är det INGEN affär som har erbjudit mig tvillingrabatt. Surt...
visste inte heller att PoP hade rabatt? handla där idag och fick minsann ingen rabatt så det är väl från affär till affär.?
ja det är det nog, för sist jag frågade så hade de INTE tvillingrabatt. Hon hade aldrig hört talas om det ens...
Babyproffsen har rabatt om man är med i tvillingklubben.
I Göteborgs tvillingklubb finns ett gäng som ger tvillingrabatt, både affärer och bushus. Står på hemsidan: www.gbgtk.se