• nyproduktionen

    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5

    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5


    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er?

    Vi fortsätter tråden här och babblar vidare för oss som är 35 plus

    Ett trevligt gäng från hela Sverige som delar vardagskänslor med varann och denna berg- och dalbana som rör blivande graviditet. VÄLKOMMEN

    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
    Fyra ska bli fem
  • Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5
  • harvärldensunderbarastefamilj

    Tack nypis för den nya tråden!! Hoppas du o liten mår bra!! =)

  • Uddan
    harvärldensunderbarastefamilj skrev 2010-02-06 10:14:37 följande:
    Tack nypis för den nya tråden!! Hoppas du o liten mår bra!! =)
    jag instämmer med dig VILLHABARNIGÅR:::

    Å jag behöver inte testa för jag börjar få bruna flytningar
  • Chimamanda

    Efter den missade äl-testen imorse har jag nu testat, men lyckades bara hålla mig i 3,5 timmar, sen MÅSTE jag bara gå på toa. :-/ Hursomhelst, vi tycker att de båda strecken är NÄSTAN lika starka nu, vilket jag tolkar som att äl-testet imorgon borde visa positivt.

    Det gäller att inte chansa, så lite mys fick också hinnas med i förmiddags!

  • Mammelutten
    Trea: Trist med tantbesök...

    Gakken: Usch vad jobbigt att må sådär... men det är bra att du tillåter dig att dunsa i botten, för sen kan det ju bara bli bättre! Du ska se att du nog har hämtat krafter tills nästa ÄL igen villhabarnigår: Det är nog bäst att gå efter ÄL, för tiden mellan ÄL och nästa mens brukar ju vara i stort sett konstant. Så du har nog testat för tidigt! Några känningar?
    Det var bara jag och en kollega (ur ett team på 10 pers) som var i Jönköping på en Äldremässa, vi hade jättetrevligt och mässan var helt okej.

    Grace O: Ja det låter ju onekligen som det är jums-tider nu! Uddan: Nej vad tråkigt...

    nypis: Säger hej till dig här med glittra: Hur mår du??
    ··?·?♥ Älskar min lilla familj ♥?·?··
  • harvärldensunderbarastefamilj

    uddan- neee va trisst!!!

    mammelutten- neee lite småmol o ömma tuttisar bara men varken vattniga flytningar eller så som jag brukar ha mellan ÄL o BIM så tror nog att denna cykel e lite fucked up helt enkelt. Men som du skriver skall nog räkna 14 dagar fr ÄL o då testade jag en v för tidigt *S*

    Grace- ha sex så det ryker nu!! o se till o käka lite emellan så ni orkar ;)

  • GakkenLive
    nyproduktionen skrev 2010-02-06 07:28:29 följande:
    35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? Vi fortsätter tråden här och babblar vidare för oss som är 35 plusEtt trevligt gäng från hela Sverige som delar vardagskänslor med varann och denna berg- och dalbana som rör blivande graviditet. VÄLKOMMEN
    ....somliga bort ju utomlands med ;)....
    Mammelutten skrev 2010-02-06 14:07:05 följande:
    Trea: Trist med tantbesök...Gakken: Usch vad jobbigt att må sådär... men det är bra att du tillåter dig att dunsa i botten, för sen kan det ju bara bli bättre! Du ska se att du nog har hämtat krafter tills nästa ÄL igen villhabarnigår: Det är nog bäst att gå efter ÄL, för tiden mellan ÄL och nästa mens brukar ju vara i stort sett konstant. Så du har nog testat för tidigt! Några känningar?Det var bara jag och en kollega (ur ett team på 10 pers) som var i Jönköping på en Äldremässa, vi hade jättetrevligt och mässan var helt okej.Grace O: Ja det låter ju onekligen som det är jums-tider nu! Uddan: Nej vad tråkigt...nypis: Säger hej till dig här med glittra: Hur mår du??
    Hm, just nu känns det skit.

    .........................

    Kul med ny tråd.
    Förväntar äl till nästa helg ;), med festligheter inbokat, o alla hjärtans dag, så jag hoppas på en fin helg...

    Kram till er alla =)
  • nyproduktionen
    GakkenLive skrev 2010-02-06 16:49:22 följande:
    ....somliga bort ju utomlands med ;)....
    Hihi, du vet att du är SÅ välkommen här i alla fall fast jag skrev lite väl enkelspårigt. Sorry och mega kram!
    Fyra ska bli fem
  • GakkenLive

    Haha , det var mest på skoj ;)....
    Jo då, jag är ju svenska,så .... *fniss*

    Lugn helg.
    Sker inget.

    Längtar  INTE efter att jobba,har tappt gnistan totalt, hoppas att det vänder.
    Superförkyld, o min näsa ser allmänt plågad ut...

Svar på tråden 35+ och planerar ett barn, vilka känslor har ni och hur går det för er? DEL 5