• MickeN1973

Hur lång in stoppar du dildon

Hur långt stoppar du in din dildo?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång in stoppar du dildon
  • EnSvårOchJobbigGrej

Fick bli 'helt in'. Men det beror på graden av upphetsning oxå. Ju mer kåt och upphetsad jag är desto längre in kommer dildon. Grymt skönt när hela är inne och man har retat sig själv en stund innan med att bara "halvknulla" sig själv.

• Sissely

Hela ska in!
    Men som föregående talare nämnde, så krävs det lite uppvärmning innan det funkar.

• Tomtom
    Sissely skrev 2010-02-06 10:29:37 följande:
    Hela ska in! Men som föregående talare nämnde, så krävs det lite uppvärmning innan det funkar.
    är det oavsett storlek på dildo? *nyfiken*
  • Anonym

Inte alls. Det är inte penetrationen som är viktigast för mig, så jag är helt nöjd med en vibrator utanpå.

• redneck girl

den ska helt in.gör ingen nytta i öppningen bara.

• Janice01
    redneck girl skrev 2010-02-06 12:12:10 följande:
    den ska helt in.gör ingen nytta i öppningen bara.
    Funkar ju bra det med, det är ju vibrationen på klitoris som är den stora njutningen.
  • xXx

Jag vill ju oxå trycka in hela

• LindaJohansson81

In helt.
    Fast jag håller med ;

EnSvårOchJobbigGrej skrev 2010-02-06 10:22:24 följande:
    Fick bli 'helt in'. Men det beror på graden av upphetsning oxå. Ju mer kåt och upphetsad jag är desto längre in kommer dildon. Grymt skönt när hela är inne och man har retat sig själv en stund innan med att bara "halvknulla" sig själv.
  • Wroom

Hmm, röstade helt in men det kanske inte är hela sanningen.
    Vibrator på klittan och omväxlande djupa, långsamma och snabba inte så djupa penetreringar är min melodi för tillfället.
    Ju våtare jag blir desto djupare sugs den ju in om ni fattar :D

• Agapi

inte alls. De ger mej inget att "stoppa in den" när jag leker med mej själv. Då är de bara utanpå som gäller.

Svar på tråden Hur lång in stoppar du dildon