• Anonym (Idétorka)

Vad kallar ni era älsklingar?

Jag tycker det är så svårt att sätta gulliga, sexiga, söta namn på den man älskar.

Framför allt på killar...

Som tjej får man höra alla möjliga "namn". Men vad kan man kalla killar utan att det låter larvigt... vilket jag många gånger tycker {#lang_emotions_surprised}

Jag sitter här och får gulliga sms och meddelanden och har idétorka och vet inte vad jag ska kalla honom tillbaka...

Ge mig lite nya ideer och tips!!!

• Svar på tråden Vad kallar ni era älsklingar?
  • houseboatman

Hon kallar mig för prinsen, och jag kallar henne för Trollet !!!

• mammaNena

jag kallar han för "kärlek" oftast {#lang_emotions_heart}

• kenthsdotter
    Anonym (Idétorka) skrev 2010-02-06 12:27:27 följande:
    Jag tycker det är så svårt att sätta gulliga, sexiga, söta namn på den man älskar.Framför allt på killar...Som tjej får man höra alla möjliga "namn". Men vad kan man kalla killar utan att det låter larvigt... vilket jag många gånger tycker Jag sitter här och får gulliga sms och meddelanden och har idétorka och vet inte vad jag ska kalla honom tillbaka... Ge mig lite nya ideer och tips!!!
    Jag tror inte man ska tvinga fram ett gulligt smeknamn. Det kommer väl lite av sig självt. Bara för att man är förälskad i någon behöver man inte visa det med ett gulligt smeknamn. Jag själv är inte den "typen". Jag kallar min kille för älskling ibland, och när allt var nytt innan vi sagt att vi älskade varandra så blev det av någon annledning finaste.
  • ShadowPriest

Jag kallar min för hans namn, älsklingen och snusko.

• Anonym (Idétorka)

Nä, jag är inte ute efter att tvinga fram något gulligt smeknam... jag vill bara ha lite söta gulliga namn/benämningar att kunna skriva när man skickar sms tex.
    Ett riktigt smeknamn just för honom.. är jag säker på att det kommer att komma när det är dags så att säga...

Jag tycker bara att det finns dåligt med saker man kan kalla killar när man ska vara lite gullig bara {#lang_emotions_tongue_out}

kenthsdotter skrev 2010-02-06 12:55:35 följande:
    Jag tror inte man ska tvinga fram ett gulligt smeknamn. Det kommer väl lite av sig självt. Bara för att man är förälskad i någon behöver man inte visa det med ett gulligt smeknamn. Jag själv är inte den "typen". Jag kallar min kille för älskling ibland, och när allt var nytt innan vi sagt att vi älskade varandra så blev det av någon annledning finaste.
  • Anonym (Idétorka)

Aha... "hjärtat" var ett som jag inte tänkt på... tack "JAG är BÄST"
    Trollet var kul också...gulligt {#lang_emotions_smile}

• KalleKn

Tänk på att han skall känna sig bekväm med det oxå. Jag är inte alls förtjust i sånt, det avpersonifierar en. Älskling kan vara vem som helst. Jag är jag och ingen annan.

Svar på tråden Vad kallar ni era älsklingar?