• paula74

Dentaworks white now tandblekning. Någon som prova?

Mina tänder är lite gulgråa och vill bleka de men jag har inte råd med tandläkarens blekning. Såg reklam om Dentaworks Whitenow 22%. Vill ha lite åsikter av er som provat. Jag har även lite slitningar på framtänderna då jag borstat för hårt,någon mer som har det men ändå blekt? Hur blev resultatet?

• Svar på tråden Dentaworks white now tandblekning. Någon som prova?
  • JAG är BÄST
    paula74 skrev 2010-02-06 12:54:46 följande:
    Mina tänder är lite gulgråa och vill bleka de men jag har inte råd med tandläkarens blekning. Såg reklam om Dentaworks Whitenow 22%. Vill ha lite åsikter av er som provat. Jag har även lite slitningar på framtänderna då jag borstat för hårt,någon mer som har det men ändå blekt? Hur blev resultatet?
    Har nu bara hört att den är skit har dock inte provat den själv.

Att du har slitningarn på tänderna beror inte att du har bortsta förhårt utan du har en förhård tandborste.

Borstar du i kallt vatten?
  • paula74

jag hade hård tandborste i tonåren men har nu bara mjuk...nej jag borstar i ljummet vatten. oj..den va på caps

• JAG är BÄST
    paula74 skrev 2010-02-06 13:05:47 följande:
    jag hade hård tandborste i tonåren men har nu bara mjuk...nej jag borstar i ljummet vatten. oj..den va på caps
    OK!
    För kallat vatten ska man ju inte borsta tänderna i.
  • caulsen

Ja har testat White One tandblekningspenna och vita gaddar fick man! Såg att Paow också testat den! Då lär den ju vara bra...

Svar på tråden Dentaworks white now tandblekning. Någon som prova?