• ulle85

Exuviance mot acne

Någon som har provat Exuviance produkter mot acne?

• Svar på tråden Exuviance mot acne
  • Minli

Jag har provat och de fungerar jättebra!

• ulle85
    Minli skrev 2010-02-06 16:43:13 följande:
    Jag har provat och de fungerar jättebra!
    Vilka produkter använder du? Rengöringstvål, ansiktsvatten, dag-nattcreme? Var köper du produkterna??
  • Minli
    ulle85 skrev 2010-02-06 16:45:28 följande:
    Vilka produkter använder du? Rengöringstvål, ansiktsvatten, dag-nattcreme? Var köper du produkterna??
    Mest använder jag multi-protection day-fluid. Den är helt super, har solskyddsfaktor 15. Fungerar bra för min hudtyp torr/normal. Kostar ca 45 € flaskan och räcker ganska länge. Bra under smink bara den fått dra in en liten stund.

Det finns ytterligare ett cerum som man kan lägga under om man har väldigt torr hud men den är ganska dyr, 80 € om jag minns rätt. Flaskan är ganska liten men räcker länge. Den har inte jag använt så mycket utan mest min man som har jättetorra exem runt ögonen på vintern.

Ögoncremen har jag bara provat ett par gånger, men den var skön.

Rengöringscremen och ansiktsvattnet är okej, men eftersom dessa produkter är ganska dyra så har jag satsat på de produkter som ska ligga på huden länge istället. Alltså jag köper rengöring av billigare märken...

Jag köper dem hos en kosmetolog, men jag bor i Finland så det är knappast aktuellt för dig att komma hit och hämta dem
Svar på tråden Exuviance mot acne