• Miss Saigon

Grossist för barnkläder..(starta eget)

Någon som har erfarenhet av att starta eget inom barnklädesbranchen? Vill till en början starta en butik på nätet för att sen eventuellt öppna en riktig butik.
    Har kikat runt på nätet för att hitta en bra grossist för baby/barnkläder men utan någon framgång.. Jag letar efter helt enfärgade kläder utan något tryck då jag tänker designa dom själv. Där får inte heller finnas någon logga/namn på tex lappen i nacken osv..

Skulle vara väldigt tacksam för alla råd och tips ni kan ge mig!

Vårt mirakel - Bf 100817
  • Svar på tråden Grossist för barnkläder..(starta eget)
  • Disco

Ett tips är att kika bland olika franchiseföretag, fast du verkar inställd på att helt designa själv. Annars kan man ju få ett koncept färdigt och klart..Lycka till!

• jassikan

Om du vill ha helt omärkta så är det nog en tillverkare du söker, inte en grossist.

En tanke bara - det finns massor med företag som säljer barnkläder på nätet och flera har lagt ner det senaste året. Så vill du verkligen köra på barnkläder behöver du nog sticka ut/vara originell/ha något som inte alla andra har.

• Mummy

Det är svårt att lyckas med det du vill. Lättast om du ska köpa enfärgade är som sagt en tillverkare, men då måste det ibland vara tex minst 1.000 av varje plagg i samma färg (Har själv gjort en sån förfrågan då vi hade företag)

• Miss Saigon

tack för tipsen..

Vårt mirakel - Bf 100817
Svar på tråden Grossist för barnkläder..(starta eget)