• angeni

rinnande öga vid förkylning?

Hej alla!

Jag är förkyld med nästäppa och halsont, normal rejäl förkylning helt enkelt.
    Dock har jag en sak som jag aldrig varit med om tidigare, ett rinnande öga....

Svider inget eller är inge röd eller något det bara rinner. Är det vanligt vid förkylning?
    Något tips på att få det att sluta?

• Svar på tråden rinnande öga vid förkylning?
  • Kya

det är nog bara tårkanalen som reagerar för att du svällt i bihålorna. det går över när förkylningen lättar upp.

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 3 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • angeni

Ja, det borde ju försvinna då när man blir frisk. Har bara aldrig varit med om det. Det är ju inge obehagligt dock väldigt störande när det rinner hela tiden.

TAck för ditt svar

• Kya
    angeni skrev 2010-02-07 13:27:33 följande:
    Ja, det borde ju försvinna då när man blir frisk. Har bara aldrig varit med om det. Det är ju inge obehagligt dock väldigt störande när det rinner hela tiden. TAck för ditt svar
    Japp jag drabbas av det lite nu och då när jag är förkyld, så fort bihålorna sväller upp för mig. irriterande, man får ha ett papper i fickan jämt.
    men det går över.
    27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 3 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • angeni

Då får vi hoppas att förkylningen går över snabbt så det släpper snart

Svar på tråden rinnande öga vid förkylning?