• DesiréeochThéosmamma

Babytravel syskonvagn

Hej.

Ville fråga om någon här på fl vet vad babyproffsen tar för en babytravel syskonvagn + liggkorgen?

Väntar ett syskon till min 21 månaders dotter som är beräknad till den 2 juni. Så vi börjar fundera på att beställa en vagn snart så det är klart, speciellt me tanke på att Dottern var 7 veckor tidig med att komma ut i den stora världen.

Så om ni vet ett ca pris så skriv gärna.

• Svar på tråden Babytravel syskonvagn
  • bumbi 84

gav 7000 för min med liggkorg och skötväskor

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Bf ♥100716♥
  • DesiréeochThéosmamma

Okej. Inte så farligt.

• bumbi 84

nej det är bra pris på dom. likorgen kostar ändå 995. av dom 7.

Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Bf ♥100716♥
  • Dark star

Vi köpte en begegnad jättefin från 2008, med liggdel, den e som ny, kört bara några mån, vi gav 3500:-

• Dark star

plus att vi fick med dubbelt regnskydd, enkelt regnskydd och insektsnät till liggdelen..

• DesiréeochThéosmamma

Okej. Tack då har jag en bild också vad dom kostar begagnad. Har en enkel babytravel vagn nu så vill helst ha en sådan till syskonvagn också.

• majken81

En ny kostar 4995:- + liggdel 995:- så för 6000:- har ni en sprittny vagn.
    Regnskydd kostar 369:-
    Här i Sundsvall på Babyproffsen har de så att om man köper en vagn för över 4500:- får man ett presentkort på 300:- så man får ju i princip regnskyddet gratis

Har precis köpt en ny som vi med glädje ska använda när vår lille 1-åring får ett syskon om 2 månader

• DesiréeochThéosmamma
    majken81 skrev 2010-02-07 20:00:42 följande:
    En ny kostar 4995:- + liggdel 995:- så för 6000:- har ni en sprittny vagn. Regnskydd kostar 369:-Här i Sundsvall på Babyproffsen har de så att om man köper en vagn för över 4500:- får man ett presentkort på 300:- så man får ju i princip regnskyddet gratis Har precis köpt en ny som vi med glädje ska använda när vår lille 1-åring får ett syskon om 2 månader
    Härligt. Ja vi är också inne på att kolla på en ny. Ska dra med gubben till Babyproffsen nästa helg.
  • prinsessanTyra

Hejsan!!

Jag har beställt en babytravel syskonvagn på babyproffsen. Jag trodde jag var för sent ute med att beställa eftersom bebis kommer om 1 mån, beställde den förra helgen. Men den skulle komma i slutet av feb!! 
    4995 för vagnen + 995 för liggdelen..hyfsat pris med tanke på att på tex. på blocket tar vissa rätt mkt för sina så då beställde vi en ny ist..

Kolla på babyproffsens hemsida!!

Svar på tråden Babytravel syskonvagn