• Katja77

    Vilket är ditt absoluta favoritplagg?

    Hej!

    Såg en tråd om favorittröjor och blev nyfiken. Har ni något absolut favoritplagg ni bara äääääälskar?

    Jag har en svart fotsid kjol i ett lite stretchigt syntetmaterial. Den hittade jag i en fyndlåda på Cellebes för 30 spänn när jag var 14. Nu 21 år gammal använder jag den fortfarande. Den har inte ens blivit urtvättad, bara lite nopprig. Använder den både hemma som mysplagg och ute bland folk.

  • Svar på tråden Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
  • Jii

    Nu till sommare plockar jag fram min knälånga jeanskjol i stretch. den är nog 2 år gammal men funkar fortfarande och är sååå skön!

  • citronella

    Jag har en lewis herrskjorta i lila manchester i storlek jättelik som är minst 15 år gammal, den har följt med i alla flyttlass och är älskad fortfarande.

  • Anknys

    Mina Adidasbrallor som har hängt med sedan jag gick i sjuan... Få se nu, 1993 måste det varit. *Jisses vad gamla!!*
    Oj, vad sköna dom är! Slitna och så, men dom är underbara! Åker inte någonstans utan dom!

  • Leah

    Har en v-ringad gråmelerad kortärmad bomullstopp som jag köpte på HM när jag gick i sjätte klass. Och den är sååå skön och mysig! Börjar dock bli riktigt urtvättad och lite ihålig (!) så den får bara vara på i hemmet!

  • Mumin

    Vita tajta bomullstoppar - har hela garberoben full och byter ut dem efterhand som de blir gula under armarna. Kan inte leva utan dem !

  • cat40

    min älskade pyamas som snart har gjort sitt*snyft* den är ca 12 år å söndernött kan man säga:) men jag vägrar slänga den tills den gett upp ordentligt, den e så sköööööööööön:)

  • dutten

    Mina skönaste plagg har jag från överskottslagret (armens gamla grejer) deras undertröjor *mums* använder dem som linne/t-shirt, visst det kanske har nån snygg färg men tja jag älskar dem.

    Sen armebrallor med många fickor på - perfa till mig som hatar att ha nått i händerna när jag ute o går!:o)

    Annars långa/stora tshirts som man kan ha som nattlinne....har ett sånt på mig just nu o struttar omkring i*s*

    dutten

  • Törnfågeln

    En röd, tajt, knälång, Filippa K klänning inköpt -98.

  • Fialisan

    Sambons gamla mysbyxor som han hade när han spelade innebandy, jättemycket för stora, alldeles för långa. Dom åker på så fort jag kommer innanför dörren hemma!

Svar på tråden Vilket är ditt absoluta favoritplagg?