• linneafea

Hemma spa

Hej, jag har för mig att jag läst någonstans på detta forum om olika varianter på alternativ på bubbelbad. Så nu drar jag upp denna tråd för att höra om någon har testat endara Turbo-Spa (http://www.badlust.se/productinfo.aspx?id=11221)
    eller bubbelmatta (http://www.badlust.se/productinfo.aspx?id=11224) Jag vill ha ett bubbelbadkar, men jag tänker inte lägga ut 10.000 kronor, det har jag inte råd med, så är dessa något alternativ tror ni?

• Svar på tråden Hemma spa
  • SIN74

Mattan låter ju toppen. Kanske mer fördelat över badkaret än den andra insatsen.
    Hoppas att det blir bra!

• linneafea

Ja det är som du säger, jag ska nog slå till.
    Tack

• SIN74

Skriv gärna och berätta om det blev bra. Det låter ju helt klart behagligt.

• linneafea

Jag har beställt den nu {#lang_emotions_laughing} jag återkommer när jag testat den.

• SIN74

Ska bli intressant att läsa om. Hoppas att du blir nöjd!

• linneafea

Jag har inte fått den ännu, borde komma imorgon. Men jag va inne på www.badlust.se där jag beställde min och tror ni inte dom har en tävling där man kan vinna en exakt sådan nu....Typsikt! Skulle ha väntat ett tag. Men å andra sidan är det kanske inte så lätt att vinna!

• linneafea

Ville bara säga att jag nu fått hem den och jag har testat den. Jag är jättenöjd, för dessa 1000:- så har jag mitt eget bubbelbadkar! {#lang_emotions_tongue_out} Om det är något negativt, så är det att den låter lite, men det är inte något som stör med tanke på vad jag får i övrigt. Så numer är man bubbelbadkarsägare!

• TessaS
    linneafea skrev 2010-02-16 09:37:32 följande:
    Ville bara säga att jag nu fått hem den och jag har testat den. Jag är jättenöjd, för dessa 1000:- så har jag mitt eget bubbelbadkar!  Om det är något negativt, så är det att den låter lite, men det är inte något som stör med tanke på vad jag får i övrigt. Så numer är man bubbelbadkarsägare!
    Vi har ett bubbelbadkar och det låter som fan när man drar igång alla funktioner, så det kommer man nog inte undan i vilket fall som helst...
  • Catti

Vi har en liknande matta och den är underbar, antingen så kan man lägga den längs med botten eller vid rundningen i karet os.v. helt beroende på var du vill ha bubblorna.
    Läste inte så mycket om just den mattan men våran har olika hastigheter och program, ett tips är att hälla i Myrten badskum
    Har även lånat ut vår matta ett antal gånger och de flesta har skaffat en egen efter det *s*

♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • linneafea

Min är underbar, den har 3 olika hastigheter och man kan slå på värme. Klart bland mina bättre köp {#lang_emotions_laughing}

• linneafea

Måste bara berömma min bubbelmatta åter igen, jag använder den säkert 2 ggr i veckan.

Svar på tråden Hemma spa