• Anonym (Jojo)

vibrator att ha?

Hejhej, jag hittade en vibrator, ok kanske ingen rolig färg, men priset är desto roligare. 19 kr bara

Men, är det någon som testat denna? Visst 20 kr kan jag lägga ut för att testa, men tråkigt om den går sönder direkt?

heter iaf Lady finger och finns hos neoo www.neoo.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=246&artnr=N1104&visa=1-30&Sort=Pris&Visn=Std

• Svar på tråden vibrator att ha?
  • Fridalusen

Jag tycker den är riktigt trist och tråkig, men det brukar vara rätt bra snurr i de där grejerna och har du tur håller den förhoppningsvis tills du lekt sönder den efter några år.

Inget fel med den alltså, men det finns betydligt roligare leksaker att upptäcka också!
  • elocin

Problemet med kvaliteten hos en klassisk vibrator är att det kan finnas många tillverkare. Vibratorer av den billigare klassen är knappast mönsterskyddade och det kan vara lite si och så med innehållet i materialet.

Jag hade inte köpt en så billig vibrator och använt den på känsliga ställen. Jag hade investerat i en kvalitetsprodukt istället.
    Ett annat problem är att den förmodligen bara har ett vibrationsläge, så det är bara att gilla läget eller slänga den. 
    Om du bor i en större stad finns det kanske någon trevlig "tjejigare" butik där du kan få titta, lyssna (jag skulle tro att den vibrator du tittat på låter rätt mycket vilket många är känsliga för), och känna på vibratorerna. Om du ska handla på postorder, välj en webb-shop med mycket information och gärna betygsfunktion. 
    If a tree falls in the forest and noone hears it, it's still a tree right? (Jason, True blood)
  • Fridalusen
    elocin skrev 2010-02-08 00:10:37 följande:
    Problemet med kvaliteten hos en klassisk vibrator är att det kan finnas många tillverkare. Vibratorer av den billigare klassen är knappast mönsterskyddade och det kan vara lite si och så med innehållet i materialet. Jag hade inte köpt en så billig vibrator och använt den på känsliga ställen. Jag hade investerat i en kvalitetsprodukt istället. Ett annat problem är att den förmodligen bara har ett vibrationsläge, så det är bara att gilla läget eller slänga den.  Om du bor i en större stad finns det kanske någon trevlig "tjejigare" butik där du kan få titta, lyssna (jag skulle tro att den vibrator du tittat på låter rätt mycket vilket många är känsliga för), och känna på vibratorerna. Om du ska handla på postorder, välj en webb-shop med mycket information och gärna betygsfunktion. 
    Väl talat!
  • The Little One

Jag som återförsäljare kan rekomendera att prova en sån men ha i åtanke att det är en liten vibrator och skulle nog lägga pengarn på en kombinerad vibrator,dildo

• Fridalusen
    The Little One skrev 2010-02-09 17:38:52 följande:
    Jag som återförsäljare kan rekomendera att prova en sån men ha i åtanke att det är en liten vibrator och skulle nog lägga pengarn på en kombinerad vibrator,dildo
    Fast...det är ju inte alla som gillar att stoppa in den? Vissa gillar ju små vibratorer?
  • Signy

Jag har en. Fast färgen vit är kanske lite tråkigt, men det åsido. Det är en steglös vibrator vilket är bra för att man kan bestämma durret själv. Den är ju behändig och liten, passar bra under förspelet osv. Vill man ha en redig dilldo så ska man satsa på något annat, men det säger ju sig själv. Men den är helt ok kvalle!

• mungipa

De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]

Svar på tråden vibrator att ha?