Inte fasen villl man gifta sig efter att man har fått barn?
Ska man gifta sig borde man ju ha gjort det innan man skaffade barn och var kär?
Inte fan vill man gifta sig när man har småbarn och man är sååå trött på karln?
Har jag fel?
Skulle min sambo skulle fria nu ( vilket han aldrig skulle göra) så skulle inte jag kunna säga JA...
Är det bara jag som känner så här?
Jag vill, eller vill och vill men jag kommer hålla ihop med min sambo för jag skulle inte vilja ha mina barn varannan vecka.
Men gifta sig Nej tack!
Hur tänker ni när ni läser detta?
Håller ni med?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 20:52
Ojojoj vad svar och kommentarer det har ramlat in sedan i förmiddags !
Har läst alla och funderat och funderat...
Måste säga att jag var galet kär i min sambo när vi bestämde oss för att skaffa barn. Men sen den minsta har kommit så känner jag bara irritation och jag blir förbannad på honom...
När jag skrev att jag är tillsammans med honom för att slippa vv om barnen så låter det hemskt, det kan jag hålla med om.
Och riktigt så är det inte, jag antar att jag älskar honom långt inne någonstans.
Flera kommentarer menar på att det är synd om min sambo... Han känner nog precis lika för mig som jag känner för honom tyvärr...
"Bitterfitta" var det någon som skrev...
Jaaa det kanske så det är...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-09 11:00
Sitter här igen och läser vad ni har skrivit.
Många menar på att det är viktigt att man gifter sig rent juridiskt.
Att tänker du inte på barnen osv?
Men inte skulle det kännas bra att gifta sig bara för att det är viktigt juridiskt?
Sen jag var liten har jag tänkt att gifta mig med en kille som jag älskar och det ska vara ett fint bröllop och vi skall vara lyckliga!
Och självklart är det underbart att sina barn är med.
Naturligtvis är det inte mina underbara ungar som är problemet utan min tråk karl...