• ettsyskon

Alla hjärtans dag överraskning till er man? Vad göra? har 2 små barn så måste vara hemma...

Vad kan en pappa vilja ha? Vi har en 2 åring och en 2 månaders och har det jäkligt tufft här hemma, har glömt av vår kärlek...  Kan jag få den att blomstra, ialla fall på alla hjärtans dag??

• Svar på tråden Alla hjärtans dag överraskning till er man? Vad göra? har 2 små barn så måste vara hemma...
  • Empan81

köp lite snygga undisar till dig själv o överraska honom med dem på dig=) Lite champagne o tända ljus oxå =)

• Empan81

Alltså få honom o tro att du "bara" ska laga en extra god middag, med vin oså. O så blir överraskningen när du klär av dig.

• ettsyskon

Ahhh hoppas bara den lilla somnar tidigare än 24 och inte skriker så mkt som hon brukar på kvällen... För då somnar vi båda helt utslagna som vanligt och ingen får nytta av mina fina undisar... MEN ska försöka!!!

• HannaS83

Jag är lite i samma situation och tänkte laga en romantisk middag och dricka lite vin och kanske chocklad fondue till efterrätt. och inte äta innan beben sover sött sa kan vi ta det lite lugnt! Funderar pa att kanske köpa ett LV skärp till honom som jag vet att han har spanat pa. Men jag tycker egentligen inte att man behöver köpa natt pa alla hjärtans dag.

• Empan81

Tanken är ju god, o jag tror nog han kommer uppskatta att du försökt. =)

• Empan81
    HannaS83 skrev 2010-02-08 12:34:39 följande:
    Jag är lite i samma situation och tänkte laga en romantisk middag och dricka lite vin och kanske chocklad fondue till efterrätt. och inte äta innan beben sover sött sa kan vi ta det lite lugnt! Funderar pa att kanske köpa ett LV skärp till honom som jag vet att han har spanat pa. Men jag tycker egentligen inte att man behöver köpa natt pa alla hjärtans dag.
    Tycker det är roligare att uppvakta med att lyxa till sig själv med snygga underkläder o laga riktigt god mat. Att köpa presenter till varandra blir mer som att byta pengar. O som jag sagt till min sambo, jag får hellre en pack med Rosor i April eller Oktober (helt oväntat)
  • ettsyskon
    HannaS83 skrev 2010-02-08 12:34:39 följande:
    Choklad fondue har han pratat om några gånger, bra tips! Sen är nog en present oxå bra, men kanske inte ett LV-skärp... mammapengen ska räcka hela månaden!! Men något upp till 1000-lappen kanske?
    Nu har jag lite tips, tack! Skumpa, chokladfondue, underkläder! 
    Han är oromantiskt till tusen så han lär ju bli rätt skamsen när han inte ger mig något!!! 
  • jannike85

Jag är nog lite töntig men jag har tänkt att göra ett collage till honom,  bara fina söta bilder på oss tillsammans.  det kostar ju inte alls mycket och man har glädje av det hela livet! Tycker att köpa underkläder och sånt är onödigt, då blir ju själva "mys stunden" jätte planerad, för mig blir det bara pankaka av det då. Jag skulle satsa på en middag, lite vin och en bra film. Blir det mys sen senare så kvittar det ju vad man har under kläderna

Svar på tråden Alla hjärtans dag överraskning till er man? Vad göra? har 2 små barn så måste vara hemma...