Alkoholfritt vitt vin?
Är det någon som kan tipsa om ett gott alkoholfritt vitt vin?
Är det någon som kan tipsa om ett gott alkoholfritt vitt vin?
de mousserande brukar vara helt ok, vanliga har jag aldrig smakat något gott, då kan man lika gärna dricka jos
drack mosserade supergott vin på nyår.
Be dom rekomendera nått på systemet
Alkoholfritt vin brukar inte vara gott. Gör hellre någon drink på mineralvatten, citron och örter.
Några:
Schloss Boosenburg
Fre by. Sutter Home ett premium white
Billabong
Peach pearl (sött)
Men smaken är som baken ...
Tråkigt att det inte finns något gott vitt, jag har aldrig varit något fan av vin, men nu har jag varit Väldigt sugen på vitt vin i ett par veckor, så det hade ju varit riktigt trevligt om det hade funnits något substitut!
Om jag skall välja något så är det nog Sutter Home Fre Chardonnay. Är ett stillsamt vitt vin från USA. Är nog godast av de alkoholfria.
Svårt att ge smakråd åt andra också ... har ingen aning om vad du gillar. Nej, de smakar inte som vanligt vitt vin ... inte vad jag tycker i alla fall. Det gör inte alkoholfri öl heller.
det var billa bong jag drack såå gott!!!
mumma!!
jag älskar alkohålfri öl... tycker dom smakar bättre än vanlig öl faktiskt.
drack även en gång en blåbärsdricka som påminde om rött vin..mycket gott.
Alkoholfritt öl kan vara ganska gott, men alkoholfritt vin är en annan femma. Och det är nog oftast väldigt sött, har jag för mig. För jättelänge sen sålde de mineralvatten med vinsmak på systemet. Du kan även göra som i Tyskland, dricka Weinschorle. Det är vin blandat med mineralvatten. Visserligen inte alkoholfritt, men med mindre alkohol, beroende på proportionerna.
Glömde, du har även TTSH2006 som är det röda alternativet, Tall Trees Shiraz !
jag rekommenderar Billabong.
Den är inte så söt sliskig som de gärna kan bli om de är utan alkohol som föregående talare skriver. Så är det lite bubblor i.. dä ä gött