• Mysgos

Vad köper jag till min döende mamma i alla hjärtans dag??

Hej
    Vet att det finns många sånna här trådar men jag behöver verkligen hjälp.
    Min mamma är döende och jag har för långt att åka till henne, men vill ändå ge henne något fint på alla hjärtans dag.

Finns det något på nätet som jag kan köpa och hinna få iväg på posten som ligger under 200:- ??

Hon kan inte äta, så det måste vara något som hon har glädje av men inte stoppar i munnen.
    Snälla hjälp mig!!
    Jag får hjärn stopp bara för det är hennes sista alla hjärtans dag och helst skulle jag ju vilja ge henne hela världen bara för att visa henne hur mycket jag älskar henne!!!!!{#lang_emotions_heart}

♥ (¯`°?.¸ ♥mamma i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Vad köper jag till min döende mamma i alla hjärtans dag??
  • Sharatain

en bok som handlar om något kärleksfullt. något att skratta åt.

• Linawb

Stackars stackars er... Förlorade min egen mamma för 2 år sen i cancer, så jag vet lite hur det är...

Skulle nog köpa någon skön kräm som luktar gott, om någon kan smörja in henne... Eller något skönt att ha på sig, sockor, tofflor, nattlinne eller liknande. "Må bra" saker!

Varma kramar!

• happy pearly

Skriv ett brev och berätta för henne vilken underbar mamma hon är och tacka henne för hon gav dig livet. Skriv att du älskar henne och som du skrev du skulle vilja ge henne hela världen. Ge henne din kärlek i ord, kostar inget mer än frimärket. Men hon kommer bli så glad av den bekräftelsen tror jag...

All kärlek

Pearly

www.johannasego.blogg.se

• Mysgos

Tack snälla ni för tipsen!
    en bok är tyvärr för tungt att hålla, hon har ALS och musklerna förtvinar sakta men säkert och hennes armar orkar inte hålla upp en bok....

Myskläder köpte jag till henne i julklapp och jag har nyss stickat ett par raggsockor till henne eftersom hon frös så mycket om fötterna...

mer tips!!!!

• Trollie

En bok där du klistrat in bilder på dig, barnen, mamma, ställen ni varit på tillsammans.

stykekramar till dig och din familj Mysgos

• EJai

Jag skulle skicka en buket blommer som doftar mycket,

• Mysgos
    happy pearly skrev 2010-02-08 19:12:01 följande:
    Skriv ett brev och berätta för henne vilken underbar mamma hon är och tacka henne för hon gav dig livet. Skriv att du älskar henne och som du skrev du skulle vilja ge henne hela världen. Ge henne din kärlek i ord, kostar inget mer än frimärket. Men hon kommer bli så glad av den bekräftelsen tror jag...All kärlekPearlywww.johannasego.blogg.se
    Det har vi redan gjort! {#lang_emotions_heart}
    Mamma har gjort en mapp till mig där hon skrivit ett jättelångt avskedsbrev och så har hon lagt ner minnes saker som jag kan ha när hon är borta.
    Jag skrev ett sådant brev som du föreslog till henne förra hjärtans dag, då trodde jag det var hennes sista men hon fick leva ett år till. Men det här blir hennes allra sista, hennes kropp kommer inte orka länge till nu.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Mamma till Viktor - våran lilla segrare!!♥¸.?°´¯) ♥
  • Mysgos
    Trollie skrev 2010-02-08 19:12:42 följande:
    En bok där du klistrat in bilder på dig, barnen, mamma, ställen ni varit på tillsammans.stykekramar till dig och din familj Mysgos
    Det var en mycket bra idé! frågan är om det är praktiskt möjligt att hinna fixa en sån bok innan torsdag då det måste postas. Men jag kommer defenitivt göra en sån bok till henne ändå. Tack! {#lang_emotions_heart}
  • Jezamine

Visa henne samma omtanke som du gör varje dag.När det inte är alla hjärtans dag.

Avstängd tills vidare
  • Mysgos
    våren1987 skrev 2010-02-08 19:13:11 följande:
    Jag skulle skicka en buket blommer som doftar mycket,
    Hon får sååå otroligt mycket blommor från alla hennes vänner och arbetskamrater att det känns som hon drunknar i blommor just nu....
    jag vill "sticka ut" lite om du förstår hur jag menar.....
Svar på tråden Vad köper jag till min döende mamma i alla hjärtans dag??