• Anonym (desperat)

Tips på sexleksaker? Hjälp mig

Jag har haft jätte svårt att komma sen jag fick barn för 3 år sen.
    Har provat en del sexleksaker.
    Jag har sambo, och nu vill vi/jag hitta en leksak som kommer att funka. Vi har provat massor men behöver hjälpmedel tror vi. En bra dildo, vibrator mm ?

Någon som vill dela med sig av tips på en fungerande leksak som har hjälpt, (speciellt om du har haft svårt för att komma innan)????? BRa och dåliga erfarenheter? Funderar på we-vibe?

• Svar på tråden Tips på sexleksaker? Hjälp mig
  • Anonym (desperat)

tack men har just blivit blåst av en tjej som hade homeparty hemm ahos mig, så om du förstår så nej tack....men dela gräna med dig av din egna favorit erfarenheter???

"puff"

Någon mer?

• Anonym

Jag har hur många som helst och min favorit är ett vibrerande ägg med starka vibrationer. Kostar typ en hundring. Ju mer teknik dom har desto sämre brukar dom vara... Hoppas du hittar något spännande ! B-)

• Anonym

Trådlöst vibrerande ägg, den klassiska rabbit, eller om du inte gillar vibrationer, en i glas med böjd topp.

• Fridalusen

Det är ju klurigt, för alla gillar ju olika saker.

Min personliga favorit är iaf Lelo Gigi, som är en g-punktsstav. Jag har dock aldrig använt den som det, utan använder den enbart mot klitoris. Den är perfekt formad för det och vibrationerna är oslagbara, de går att ställa in exakt lagom så att det passar i princip alla.
    Den är lite dyrare, men gud så värt det är. Tyst och uppladdningsbar är den oxå!
  • The Little One

Tråkigt att hra om homepartyt...du ska ringa direkt till kundtjänsten om det...för så får det inte gå till...tro mig
    Jag kan ge dig råd och tips om du vill annars.....gratis :)

• daddybear

då du skriver "vi" så förutsätter jag att ni vill använda dom "tillsammans" så en butterfly kanske skulle kunna vara bra då du har den på dig och kan samtidigt ha sex med din man, finns remote varianter som du kan sätta i vibrerande läge samtidgt som ni har sex, tror det skulle kunna funka, har haft partners som detta hjälpt med då dom haft svårt att komma, annars är förslagen om rabbit bra oxå påstås det. märkt att det funkar för många tjejer,

• lokisse

ett par gescha kulor kanske skulle kunna vara nagot för dig. dom ger nu inte direkt nagra orgasmer men du tränar upp dina muskler igen och dom är ju det viktiga när det kommer till att komma

Difficile est saturam non scribere
  • Martni

Anonym (desperat) skrev 2010-02-09 10:35:18 följande:
    Jag har haft jätte svårt att komma sen jag fick barn för 3 år sen.
    Har provat en del sexleksaker.
    Jag har sambo, och nu vill vi/jag hitta en leksak som kommer att funka. Vi har provat massor men behöver hjälpmedel tror vi. En bra dildo, vibrator mm ?

Någon som vill dela med sig av tips på en fungerande leksak som har hjälpt, (speciellt om du har haft svårt för att komma innan)????? BRa och dåliga erfarenheter? Funderar på we-vibe?
    Hej jag och min fru har mycket och god erfarenhet av dildos mm...det bästa är om du/ni börjar onanera på vanligt sätt dedan när ni är kåta&våta tar ni fram dildon skaffa en gjord av silicon + vattenbaserad glidmedel klibbfri gärna med smak om du vill bli slickad. Vanliga glidmrdel smakar väldigt illa"har jag märkt" Våran favorit heter H20 PATRIOT se bild. fins på martinchop.se. kram martin
  • Anonym

Jag tycker du ska köpa en Dolfinger. Det är jättebra. Har hjälpt mig som har svår att "komma" jättemycket.

• Anonym

Jag hade också svårt att komma förut, gjorde det aldrig med en kille. Förut kunde jag bara komma om jag låg i badkaret och använde duschmunstycket.
    Nu går det för mig varje gång jag och min sambo har sex, men bara om jag undertiden använder t.ex. ett vibrerande ägg på klitoris.
    Jag tycker att orgasmerna blir bättre när han träffar min g-punkt samtidigt som jag stimulerar min klitoris.
    Ett tips till är analsex. Kanske inte är något som rimmar med erat sexliv men jag kan komma otroligt fort när vi har analsex. Jag tror att det är för att jag måste vara totalt avslappnad i de nedre regionerna för att det ska vara skönt. Spänner man sig kan det lätt göra ont.

Jag har köpt mina sexleksaker på lustjakt.se
    Bara lite tips från mig.
    Lycka till!!

• Lustjakt
    Lustjakt har mycket bra produkter att välja mellan och bra glidmedel med smak.

• mungipa

De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]

Svar på tråden Tips på sexleksaker? Hjälp mig