Villervallas vindjacka vs PO.Ps skaljacka?
Hur står sig Villervallas vindjacka om man jämför med Po.Ps skaljacka? Skaljackan är ju dyrare, men tycker att Villervallas stjärnjacka är såå snygg!
Hur står sig Villervallas vindjacka om man jämför med Po.Ps skaljacka? Skaljackan är ju dyrare, men tycker att Villervallas stjärnjacka är såå snygg!
Är kravet en vattentät jacka? isåfall är valet självklart pop, villervalla är ju inte vattentät bara vattenavvisande.
Då kan du lika gärna köpa villervalla, vi hade en sån förra våren och hösten till vår son, tycker inte alls att den är stel eller att den skulle vara obekväm, men visst, den är ju inte mjuk som en munkjacka.
Haha nej det är klart:-P Ska kolla om det finns nån affär inne i stan som säljer dem, annars får jag köpa på nätet, men skulle gärna känna lite på den först. Villervalla-jackan är ju otroligt snygg tycker jag som älskar stjärnor...
Ja jag får klura vidare. Tack för hjälpen!
Lånar tråden lite! Hoppas att det är ok...
Jag är mycket för att tradera, och därmed kommer jag till frågan hur är det med villervalla storlekarna? Dottern drar nu storlek 68 men är på väg på 74... funderar på om ni har upplevt jackan stor eller liten? Hoppas att någon förstår hur jag menar
Villervalla jackan är snygg, men stel och inte samma funktionsmaterial som PoP.
Du gjorde nog ett bra val, vi är supernöjda med PoP skaljacka och trots att sonen har legat i vattenpölar har han inte blivit blöt och jackan har blivit torr på utsidan på nån minut.