Hej..camillaoadde
Så jobbigt,jag vet precis hur det känns......................
Jag har iofs mått dåligt nästan hela tiden. så jag kan inte jämföra exakt med ditt besvär, men det kan väl vara olika.
Mådde illa iofs från vecka 6 med båda mina graviditeter.Med första barnet gick illamåendet över nånstans runt vecka 30,det var fruktansvärt. Nu med andra barnet gick illamåendet över i vecka 16-17.TACK och lov.
Jag har haft en EXTREM trötthet,som du beskriver.Hemskt.Jag hade lite lågt värde av sköldkörtelhormon så jag fick Levaxin jag äter nu + att mitt järnvärde hade sjunkit så jag äter Niferex + att jag precis som du har en 1 åring att ta hand om...
Jag är i vecka 36 nu. och min trötthet är bättre,allt är bättre,men nu gör sig ryggen, bäckenet och ischias sig påmind och bensvullnad,halsbränna.Men jag ser ett slut på den här långa väntan snart..............
Kan verkligen inte säga att detta varit enkelt. Båda graviditeterna har varit tuffa, första barnet jobbade jag fram till vecka 32 och det var mkt jobbigt. Nu med andra barnet är det lika jobbigt,även om jag är hemma, men en 1 åring är mer än heltidssysselsättning.Kan inte gnälla på henne för hon är snäll och måste ju kräva sin tid och ta plats, men ändå.
Att du mår illa nu i mitten av graviditeten är kanske övergående.Hoppas.Trötthet och kanske lågt järnvärde kan ju ge illamående det också.
önskar dig lycka till att det går över
och grattis till bebisen.
kram :)