rosa hårfärg, var?
Min dotter vill gärna testa en rosa hårslinga och jag har gått med på det. Men var hittar jag det? Måste jag gå till nån specialaffär?
Min dotter vill gärna testa en rosa hårslinga och jag har gått med på det. Men var hittar jag det? Måste jag gå till nån specialaffär?
Hos frisörer brukar det finnas.
vill helst göra det själva. Ingen lust att lägga en massa pengar på frisören. Eller man kan handla hos dem?
Man kan handla hos dem, beroende på hur stort sortiment de har. Kolla annars http://www.shock.se/system/search/search.asp?bid=7&container=38&gender=3&manuid=0&gclid=CIrjxKTv5Z8CFQ-F3godfhFVHg
hittade den sidan när jag googlade.
Shock har stort sortiment
Tack tittade på deras sida. Finns affär här i malmö. Läste dok för att få riktigt rosa variant måste man bleka håret helt först, är inte så förtjust i den tanken. Nu är ju dottern blond (inte helt ljus) i sig själva så det kanske går ändå.
det borde nog gå utan att bleka. jag har haft rosa lugg förut, fast då köpte jag inte den på shock. jag köpte märket stargazer, det är som en slags burk typ. fast den rosa nyans jag fick tag på var nästan rödrosa, fast det blev ändå bra, även fast mitt hår är naturligt mellanblont.