• fröken G

    BF April-tråd för oss i Huddinge/Botkyrka-trakten!

    Hejsan!

    Tänkte att vi som bor runt omkring Huddinge/Botkyrka kanske kunde följas åt och prata lite om bebis och allt omkring!

    Finns det några blivande mammor där ute?

    Själv är jag 24 år och väntar tillsammans med min sambo vårt första barn den 14 April.

  • Svar på tråden BF April-tråd för oss i Huddinge/Botkyrka-trakten!
  • Silverflingan

    Hej!

    Bor varken i Huddinge eller Botkyrka nu för tiden, men i Sätra så ganska nära
    Jag är 33. Beräknad förlossning 17 april, blir mitt andra och sambons första.

  • sabbe90

    Hejsan, jag bor i flemingsberg/visättra:) Fick en dotter 12 dec 09:) ser att ni inte fått era små än:)

  • Mia09

    Hejsan

    Bor i Huddinge och väntar mitt först barn den 18 April.

    Hur mår du??

  • Monsterpannkaka

    Hej allesammans (:

    Är 23 år, väntar min och pojkvännens första den 25 april.. riktigt spännande!
    Hur mår ni?

    Mvh
    Anna

  • Mia09

    Börjar känna mig lite klumpig och trött. Tycker att det börjar bli jobbigt att ta sig fram med alla snö överallt.. Men börjar ändå se ett slut..

  • sabbe90

    Skulle gå till affären som vanligtvis tar 20 min, tog typ 40 min dit och 40 min hem, vägen dit var värst, ca 40 cm lössnö och stora isklumpar så vagnen gick på 2 hjul för det mesta, sen på vissa ställen blev jag fast, på hemvägen var som tur e svärmor och min pojkväns syster med och vi vart lyfta vagnen på vissa ställen. Bedrövligt! svärmor skrev mejl till huddinge kommun och dagen efter var det plogat överallt:)

Svar på tråden BF April-tråd för oss i Huddinge/Botkyrka-trakten!